Graag zou ik voor mijn winkel een loyaliteitsprogramma starten. Nu zijn er van klantenkaarten/spaarkaarten etc. al zoveel afgezaagde systemen in omloop, dat ik graag iets origineels zou starten. Wat zouden klanten nou leuk vinden om voor te sparen en op wat voor manier? Misschien dan toch korting? Geld? Of cadeaus?
Ik heb een cadeau-en delicatessenwinkel.
Ik dacht zelf aan iets in de trant van: bij iedere € x,- een sticker en bij iedere 10 stickers krijgt u een cadeau:
bij 10 stickers een zakje nootjes
bij 20 stickers een fles wijn
bij 30 stickers een bakje olijven
bij 40 stickers 5 euro korting op uw volgende aankoop
bij 50 stickers 10 euro korting op uw volgende aankoop
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LindaZ
LindaZ
Hallo!
Graag zou ik voor mijn winkel een loyaliteitsprogramma starten. Nu zijn er van klantenkaarten/spaarkaarten etc. al zoveel afgezaagde systemen in omloop, dat ik graag iets origineels zou starten. Wat zouden klanten nou leuk vinden om voor te sparen en op wat voor manier? Misschien dan toch korting? Geld? Of cadeaus?
Ik heb een cadeau-en delicatessenwinkel.
Ik dacht zelf aan iets in de trant van: bij iedere € x,- een sticker en bij iedere 10 stickers krijgt u een cadeau:
bij 10 stickers een zakje nootjes
bij 20 stickers een fles wijn
bij 30 stickers een bakje olijven
bij 40 stickers 5 euro korting op uw volgende aankoop
bij 50 stickers 10 euro korting op uw volgende aankoop
Is dit wat??
Bedankt voor alle tips en opmerkingen!
Groetjes, Linda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28436-loyaliteitsprogramma-spaarsysteem-winkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag