Goed, sinds vandaag is google instant doorgevoerd in Nederland. (zie ook dit topic)
Op dit moment trouwens alleen voor mensen die een google-account hebben en ingelogd zijn
Informatie over google instant in onderstaande video
Om een voorbeeld van mogelijke consequenties te geven doen we even alsof ik een auto wil kopen.
De zoekterm die ik gebruik is [auto kopen]
In het verleden typete ik eerst [auto kopen], vervolgens op enter en de site autokopen.nl kwam als eerste zoekresultaat.
Nu is het zo dat google al resultaten toont terwijl ik type en wat blijkt:
Op het moment dat ik begin te typen verschijnt na de letters [au] al een relevant zoekresultaat, namelijk autotrader.nl en dat blijft in beeld staan tot ik ben aangekomen bij [auto k] waarna autokopen.nl pas weer bovenaan komt.
Tot dat moment is autokopen.nl niet meer op de eerste pagina van de zoekresultaten te vinden.
Ik denk niet dat ze erg blij zullen worden bij autokopen.nl.
Ben benieuwd hoe de ervaringen van anderen zijn, wie er nog interessante inzichten of links heeft etc.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frans Sijtsma
Frans Sijtsma
Goed, sinds vandaag is google instant doorgevoerd in Nederland. (zie ook dit topic)
Op dit moment trouwens alleen voor mensen die een google-account hebben en ingelogd zijn
Informatie over google instant in onderstaande video
Om een voorbeeld van mogelijke consequenties te geven doen we even alsof ik een auto wil kopen.
De zoekterm die ik gebruik is [auto kopen]
In het verleden typete ik eerst [auto kopen], vervolgens op enter en de site autokopen.nl kwam als eerste zoekresultaat.
Nu is het zo dat google al resultaten toont terwijl ik type en wat blijkt:
Op het moment dat ik begin te typen verschijnt na de letters [au] al een relevant zoekresultaat, namelijk autotrader.nl en dat blijft in beeld staan tot ik ben aangekomen bij [auto k] waarna autokopen.nl pas weer bovenaan komt.
Tot dat moment is autokopen.nl niet meer op de eerste pagina van de zoekresultaten te vinden.
Ik denk niet dat ze erg blij zullen worden bij autokopen.nl.
Ben benieuwd hoe de ervaringen van anderen zijn, wie er nog interessante inzichten of links heeft etc.
Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28624-google-instant-ervaringen-en-consequenties/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag