Ik fileer vis voor hun, breng bestellingen weg, bak vis voor deze groothandel. De prijzen hiervoor zijn tot stand gekomen doormiddel van vergelijking met anderen die deze diensten leveren.
Nu is het echter zo dat er een nieuwe werkzaamheid bij is gekomen die ik moeilijk vind om te waarderen (uurtarief)
- Het is werk wat elke gezonde man kan doen.
- Er zijn 2 man tegelijk nodig om dit werk goed te doen
- De groothandel waar ik mee samenwerk houdt ongeveer € 250 per uur over wanneer ze deze dienst aan een andere groothandel verlenen.
Een pré voor mij is natuurlijk dat ik al meer zaken met deze groothandel doe dus dat ik wel wat hoger kan gaan zitten dan een prijs die voor bijv. een poolse oproepkracht betaald word. Maar ik moet natuurlijk ook weer niet te hoog gaan zitten omdat anders het inzetten van goedkopere (zoals bijv. poolse krachten) wel interessant word voor deze groothandel.
Kortom: hoe kom ik tot een goed uurtarief?!
Hoop dat mn vraag duidelijk genoeg is, anders verduidelijk ik het graag nog!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Andries
Andries
Ik werk samen met een groothandel in vis.
Ik fileer vis voor hun, breng bestellingen weg, bak vis voor deze groothandel. De prijzen hiervoor zijn tot stand gekomen doormiddel van vergelijking met anderen die deze diensten leveren.
Nu is het echter zo dat er een nieuwe werkzaamheid bij is gekomen die ik moeilijk vind om te waarderen (uurtarief)
- Het is werk wat elke gezonde man kan doen.
- Er zijn 2 man tegelijk nodig om dit werk goed te doen
- De groothandel waar ik mee samenwerk houdt ongeveer € 250 per uur over wanneer ze deze dienst aan een andere groothandel verlenen.
Een pré voor mij is natuurlijk dat ik al meer zaken met deze groothandel doe dus dat ik wel wat hoger kan gaan zitten dan een prijs die voor bijv. een poolse oproepkracht betaald word. Maar ik moet natuurlijk ook weer niet te hoog gaan zitten omdat anders het inzetten van goedkopere (zoals bijv. poolse krachten) wel interessant word voor deze groothandel.
Kortom: hoe kom ik tot een goed uurtarief?!
Hoop dat mn vraag duidelijk genoeg is, anders verduidelijk ik het graag nog!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28838-uurtarieven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag