Vandaag lag er een folder van Bart Smit in de bus met een aanbieding van 10% korting op alle Lego.
Onder deze mededeling staat: "bij aankoop van meerdere lego artikelen geldt de korting op het duurste artikel"
In eerste instantie dacht ik dat het een foutje was want de klant koopt eerst één artikel loopt evt. de winkel uit en vervolgens pas het tweede artikel zodat hij daar ook de 10% korting op pakt.
Later zat ik er over te denken dat het misschien ook een slimme marketingstruc kan zijn want veel klanten zullen nu denken op bovenstaande wijze extra korting mee te pakken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
retail
retail
Vandaag lag er een folder van Bart Smit in de bus met een aanbieding van 10% korting op alle Lego.
Onder deze mededeling staat: "bij aankoop van meerdere lego artikelen geldt de korting op het duurste artikel"
In eerste instantie dacht ik dat het een foutje was want de klant koopt eerst één artikel loopt evt. de winkel uit en vervolgens pas het tweede artikel zodat hij daar ook de 10% korting op pakt.
Later zat ik er over te denken dat het misschien ook een slimme marketingstruc kan zijn want veel klanten zullen nu denken op bovenstaande wijze extra korting mee te pakken.
Hoe denken jullie hierover?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28862-expres-of-gewoon-een-foutje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag