De commerciele vastgoedmarkt (daarmee bedoel ik alles behalve de particuliere woningmarkt) is tragisch ouderwets. Grijze mannen met geld en een beetje beslissingsbevoegdheid domineren de markt. Sms'en en mailen lukt nog net en slechts een enkeling heeft zich op LinkedIn begeven om daar vervolgens zo inactief mogelijk te zijn. De grootste innovaties in het afgelopen decennium waren de digitale nieuwsbrief en digitale brochures. Sommige mensen faxen zelfs nog! WTF..
Ons kantoor is gespecialiseerd in het aan- en verkopen van vastgoedbeleggingen in NL namens (particuliere) vastgoedbeleggers. Wij zoeken altijd naar manieren om ons te onderscheiden van andere spelers op deze markt, momenteel door middel van een persoonlijke/ vertrouwelijke benadering en het leveren van meer kwaliteit. Dat laatste houdt bijv. in dat wij middels een overzichtelijk rekenmodel het REV op dat project uitrekenen (op basis van specifieke en variabele uitgangspunten) voordat wij een belegger benaderen over aankoop van dat project. Het aanbieden van een project aan een belegger geschiedt middels een (jaja) digitale brochure met daarin alle relevante informatie, waaronder het rekenmodel.
Nou vraag ik me af of er onder de HL'ers creatieve (of voor de hand liggende) id'en bestaan over hoe wij meer kwaliteit kunnen leveren, ons beter kunnen onderscheiden en/ of meer innoveren. En dat hoeft niet alleen op het gebied van social media etc. betrekking te hebben.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Doldersum Vastgoed
Doldersum Vastgoed
De commerciele vastgoedmarkt (daarmee bedoel ik alles behalve de particuliere woningmarkt) is tragisch ouderwets. Grijze mannen met geld en een beetje beslissingsbevoegdheid domineren de markt. Sms'en en mailen lukt nog net en slechts een enkeling heeft zich op LinkedIn begeven om daar vervolgens zo inactief mogelijk te zijn. De grootste innovaties in het afgelopen decennium waren de digitale nieuwsbrief en digitale brochures. Sommige mensen faxen zelfs nog! WTF..
Ons kantoor is gespecialiseerd in het aan- en verkopen van vastgoedbeleggingen in NL namens (particuliere) vastgoedbeleggers. Wij zoeken altijd naar manieren om ons te onderscheiden van andere spelers op deze markt, momenteel door middel van een persoonlijke/ vertrouwelijke benadering en het leveren van meer kwaliteit. Dat laatste houdt bijv. in dat wij middels een overzichtelijk rekenmodel het REV op dat project uitrekenen (op basis van specifieke en variabele uitgangspunten) voordat wij een belegger benaderen over aankoop van dat project. Het aanbieden van een project aan een belegger geschiedt middels een (jaja) digitale brochure met daarin alle relevante informatie, waaronder het rekenmodel.
Nou vraag ik me af of er onder de HL'ers creatieve (of voor de hand liggende) id'en bestaan over hoe wij meer kwaliteit kunnen leveren, ons beter kunnen onderscheiden en/ of meer innoveren. En dat hoeft niet alleen op het gebied van social media etc. betrekking te hebben.
Hoor graag!
Doldersum Vastgoed Bemiddeling & Advies - http://www.doldersum.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29307-help-de-commerciele-vastgoedmarkt-innoveren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag