Geplaatst: 28 november 201014 j Jordi10 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Ik wil graag een webwinkel beginnen in namaak-merkkleding. De merkkleding koop ik in in China. Mag dit officieel. Er bestaat al een site, www.chicsteps.com die verkoopt ook namaak merkkleding. Alvast bedankt!
Geplaatst: 28 november 201014 j Raoul K 946 berichten 8 Trofeeën 40 Reputatie Deze verkocht het ook (tot gisteren ofzo) http://burberryoutletshop.com succes, hulp ga je hier denk ik niet krijgen
Geplaatst: 28 november 201014 j Roel J 7.7k berichten 36 Solutions 12 Trofeeën 1.5k Reputatie kunnen we kort en duidelijk over zijn.. namaak kleding verkopen is verboden en de douane controleert er streng op.
Geplaatst: 29 november 201014 j Bazzio 1.7k berichten 1 Solutions 8 Trofeeën 105 Reputatie Op 28-11-2010 om 20:50, Jordi10 zei: Ik wil graag een webwinkel beginnen in namaak-merkkleding. Mag dit officieel. wat denk je zelf?? natuurlijk niet. voorbeeldje uit de krant (Stentor): Quote Het Openbaar Ministerie eiste werkstraffen van 120 tot 240 uur tegen hen. De winst van naar schatting 45.000 euro zou naar de staatskas moeten vloeien. En verder zou elk van de vier verdachten twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf moeten worden opgelegd. "zoek het maar uit"
Geplaatst: 4 januari 201114 j pas433 24 berichten 2 Trofeeën -5 Reputatie ik geloof dat de link van de burberry outletshop al genoeg zegt als je er op klikt....! www.merkkledingworld.nl www.merkkledingworld.com
Geplaatst: 4 januari 201114 j pas433 24 berichten 2 Trofeeën -5 Reputatie je zult vroeger of later toch gecontroleerd worden of door de douane of door anti-namaak opsporingsdiensten.als klanten erachter komen zullen ze ook niet echt blij zijn en verhaal komen halen.de straffen worden ook steeds hoger en de contole strenger. mijn advies verkoop gewoon origineel. www.merkkledingworld.nl www.merkkledingworld.com
Jordi10
Hallo,
Ik wil graag een webwinkel beginnen in namaak-merkkleding.
De merkkleding koop ik in in China.
Mag dit officieel.
Er bestaat al een site, www.chicsteps.com die verkoopt ook namaak merkkleding.
Alvast bedankt!