• 0

Direct-Mail actie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Het zou een goeie zaak zijn als iedereen die gaat mailen eerst eens een kijkje gaat nemen bij de postverwerking van een middelgroot bedrijf. Daar komt elke dag een stapel binnen bij de receptie, die voorgeselecteerd wordt. Reclamepost wordt er vaak al uitgefilterd door een administratief medewerker, om in de prullebak te verdwijnen. Wat dan toch op tafel bij de geadresseerde belandt (je stuurt je mail altijd op naam!) dient direct duidelijk te zijn. Als je geen duidelijk aanbod hebt, is ongein met muismatjes en kansnummers die op websites ingevuld moeten worden zinloos. Je mikt neem ik aan niet op hobby-ondernemers die een beetje op internet rondsmurfen, maar op serieuze zakelijke klanten.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Het zou een goeie zaak zijn als iedereen die gaat mailen eerst eens een kijkje gaat nemen bij de postverwerking van een middelgroot bedrijf.

 

Ja als je het zo stelt wordt het onmogelijk: Een brief sturen belandt in de prullenbak, een cadeau houden ze, maar je hoort niks, bellen werkt ook niet, dan zeggen ze 9 van de 10 keer dat ze niet geïnteresseerd zijn. En een actie -site zonder brief werkt ook niet, omdat de administratief medewerker toch het hele pakketje weggooid... ??? :-\

 

Tja dan blijft er weinig over......

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Victor, ik zou je graag de volgende vraag willen stellen:

 

Waarom moet ik als potentiële klant mijn website juist bij jou laten ontwikkelen en niet bij een van je concurrenten?

 

Nou, dat spreekt voor zich natuurlijk, waarom niet? Je krijgt een onwijs mooie muismat, en een geweldige website! ;D ;D ;D ;D

 

Oké serieus nu.

 

Prijstechnisch zijn we voordelig, omdat Yourcom een klein bedrijf is. Echter, doordat we vaak gebruikmaken van freelancers, kunnen we ook grotere opdrachten aannemen.

We volgen altijd een helder stappenplan, met een persoonlijke aanpak. Hierdoor wordt een site vaak sneller en efficiënter opgeleverd, dan bij andere bedrijven.

 

Enzovoort. Voor meer info zie site.

 

Victor. 8)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

:D Die muismat is in ieder geval mooier dan die ik nu heb.

 

Prijstechnisch zijn we voordelig, omdat Yourcom een klein bedrijf is. Echter, doordat we vaak gebruikmaken van freelancers, kunnen we ook grotere opdrachten aannemen.

We volgen altijd een helder stappenplan, met een persoonlijke aanpak. Hierdoor wordt een site vaak sneller en efficiënter opgeleverd, dan bij andere bedrijven.

Kijk, dit is al stukken duidelijker dan de informatie op je website, daar heb ik deze punten niet teruggevonden.

 

Op je website kom je over als een me-too'er, je levert alles voor iedereen. Zo kun je natuurlijk nooit scoren. Klanten willen weten waarom ze juist voor jou moet kiezen, in plaats van een van die andere honderden webdesign bedrijfjes. Kijk naar de vraag van de markt, naar je concurrenten en naar wat je kunt. Ben je beter dan je concurrenten, kun je je diensten tegen lagere prijzen aanbieden of blink je ergens in uit? Wat is je voordeel voor je potentiële klanten t.o.v. de concurrentie? Als je een duidelijke positie in hebt genomen en je concurrentievoordeel ook duidelijk aan de klanten communiceerd (dus ook in je DM-actie), dan zul je dit ook terugzien in een stijging van het aantal klanten. Een lage prijs en een persoonlijke benadering klinken leuk, maar ik denk dat je hiermee niet de enige bent. Als je van plan bent deze punten aan te houden zou ik ze in ieder geval wel d.m.v. de website (en de muismat) communiceren naar de klant: dan hebben ze een reden om door jou juist de website te laten ontwikkelen.

 

Link naar reactie
  • 0

Mensen zijn altijd nieuwsgierig. Misschien kan je ze iets opsturen met een persoonlijke code. Ga naar de website en vul de code in, misschien dat daar een leuke actie aan kan hangen (25% korting, prijsvraag, staatslot, etc.)

 

Ik moet dan gelijk aan van die irritante folders en brochures van Duitse loterijen denken en zo.

Zou dat echt werken? ???

Link naar reactie
  • 0

Doe een split-run. Stuur 10 mailings met en 10 zonder muismat. Kijk wat beter scoort. Stuur dan 10 met een leuke tekst en 10 met een duidelijke tekst. Kijk wat beter scoort. Het zijn kleine aantallen, maar zo test je de beste aanpak. En zoals al eerder opgemerkt: 1 op 10 is helemaal geen slechte score. Het is vaker 2 tot 6 op 100, vandaar dat je niet teveel geld moet uitgeven aan zo'n mail.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Doe een split-run.

 

Goed idee, dan begin ik met de muismatten, want die ik ik nu wel eens een keertje de deur uit doen..

 

i.i.g. ga ik geen codes gebruiken, maar de bedrijfsnaam, dus dan staat er op het kaartje: ga naar www.yourcomonline.nl/bedrijfsnaam en bekijk wat we voor u kunnen betekenen. Ik denk dat als ze hun eigen bedrijfsnaam zien staan, (op de actie site dan bijvoorbeeld hun eigen logo) ze toch nieuwsgierig worden om eens te bekijken wat we voor ze hebben bedacht.

 

groet, Victor. 8)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0
(op de actie site dan bijvoorbeeld hun eigen logo)

 

mag dat? is dat formeel geen inbreuk op copyright? zet er voor de zekerheid maar een regeltje onder dat die pagina alleen aan dat bedrijf zelf bekend wordt gemaakt, met de allerbeste bedoelingen, en binnen een maand verwijderd wordt. loslopende juristen op die forum kunnen vast beter advies geven. maar baat het niet, schaadt het niet.

Link naar reactie
  • 0

juristen gaan je tien redenen geven om vooral niks te doen.

 

Maar laat ik het verstandig houden, en gewoon geen logo gebruiken. Het logo van Yourcom is ook al erg mooi ;D

 

De bedrijfsnaam in de url spreekt ook al aan denk ik. En dat mag toch wel? De bedoeling is voor ieder bedrijf een aangepaste oplossing, dus ieder bedrijf heeft een "eigen" actie-site.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

juristen gaan je tien redenen geven om vooral niks te doen.

 

Maar laat ik het verstandig houden, en gewoon geen logo gebruiken. Het logo van Yourcom is ook al erg mooi ;D

 

De bedrijfsnaam in de url spreekt ook al aan denk ik. En dat mag toch wel? De bedoeling is voor ieder bedrijf een aangepaste oplossing, dus ieder bedrijf heeft een "eigen" actie-site.

 

Even een ideetje voor wat betreft de inbreuk op het copyright. Ik ga er vanuit dat alleen de desbetreffende onderneming toegang ontvangt tot de voorbeeldsite. Je kunt een eventuele copyrightclaim gemakkelijk omzeilen door betrokken zelf het logo op de site te laten plaatsen, bijvoorbeeld door op de site (op de plaats van het logo) een button op te nemen met de tekst "druk hier en plaats uw logo". Hiervoor zul je wellicht een script moeten ontwikkelen (voor zover die al niet bestaat), maar dat lijkt mij niet al te moeilijk, of wel?

 

 

 

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Even een ideetje voor wat betreft de inbreuk op het copyright. Ik ga er vanuit dat alleen de desbetreffende onderneming toegang ontvangt tot de voorbeeldsite. Je kunt een eventuele copyrightclaim gemakkelijk omzeilen door betrokken zelf het logo op de site te laten plaatsen, bijvoorbeeld door op de site (op de plaats van het logo) een button op te nemen met de tekst "druk hier en plaats uw logo". Hiervoor zul je wellicht een script moeten ontwikkelen (voor zover die al niet bestaat), maar dat lijkt mij niet al te moeilijk, of wel?

 

Nee, het kost geen enkele moeite om zoiets te maken, maar toch mis ik hierin dan de toegevoegde waarde.

Het is inderdaad zo dat alleen het bedrijf waar het voor bedoeld is de oplossing voor dat bedrijf kan zien. In ieder geval ga ik zo spoedig mogelijk de eerste muismatten verzenden, en ben benieuwd naar de response.

 

Groet, Victor. 8)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Nee, het kost geen enkele moeite om zoiets te maken, maar toch mis ik hierin dan de toegevoegde waarde.

Het is inderdaad zo dat alleen het bedrijf waar het voor bedoeld is de oplossing voor dat bedrijf kan zien. In ieder geval ga ik zo spoedig mogelijk de eerste muismatten verzenden, en ben benieuwd naar de response.

 

Als alleen de ontvanger - jou potentiële klant - de testsite kan inzien dan zou ik nog niet zo heel erg bang zijn voor wat betreft een copyrightclaim bij het rechtstreeks plaatsen van het logo. Je pleegt immers geen inbreuk zolang je maar nalaat om het logo openbaar te maken, te verveelvoudigen of te wijzigen. Als je in de mail nadrukkelijk vermeldt dat de ontvanger alleen toegang heeft en de site niet voor andere doeleinden wordt gebruikt is er niet zoveel aan de hand. Succes in ieder geval met je muismattenactie. Persoonlijk gebruik ik ze nooit, maar wellicht ben ik de enige ;D

 

 

 

 

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Als je in de mail nadrukkelijk vermeldt dat de ontvanger alleen toegang heeft en de site niet voor andere doeleinden wordt gebruikt is er niet zoveel aan de hand.

 

Bedankt voor het advies. :D

 

Succes in ieder geval met je muismattenactie. Persoonlijk gebruik ik ze nooit, maar wellicht ben ik de enige ;D

 

Maar natuurlijk wil je wel graag een Yourcom muismat ontvangen. Mooi, makkelijk en handig ;D

 

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Mooi is die zeker, maar ik vind muismatten ondingen. Ik heb daarbij de indruk dat ze een aanzienlijke bijdrage leveren aan een het verkrijgen muisarm, maar daarover kan Persoon vast veel meer vertellen.

 

Ik ben blij dat je hem mooi vindt. Ik denk niet dat het iets met RSI te maken heeft.... Maar ik ben geen expert op dat gebied, mijns inziens heeft dat met een goede houding, en rust tussendoor te maken. :)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.