• 0

Direct-Mail actie

Aanbevolen berichten

  • 0

reusje kwijt? ik ben bang dat iemand je een kneusje heeft gegeven :o

 

maar aangezien je veel (zinvolle) berichten stuurt, krijg je van mij een reusje :)

 

ooo werkt dat zo! Nou snap ik het. Dan heb ik dus 2 keer een kneusje gehad. :(

 

Maar wel bedankt voor jouw reusje :)

Als dank krijg je van mij een muismat ehh reusje terug. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Ik ben blij dat je hem mooi vindt. Ik denk niet dat het iets met RSI te maken heeft.... Maar ik ben geen expert op dat gebied, mijns inziens heeft dat met een goede houding, en rust tussendoor te maken. :)

 

Ik ben er express niet over begonnen, maar een deel van mijn trainingen heeft als onderdeel het muisgebruik te verminderen. De muis is een belangrijke oorzaak voor het verkrijgen van RSI-gerelateerde klachten. Ik heb weleens gedacht aan een muismat met een sterke afwijzende tekst (om gebruik te demotiveren), denk maar aan de teksten op de sigarettepakjes. Dus voor mij geen muis(mat) als promotie!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Rene moet eerder muizenvallen in huisstijl gaan verspreiden als promomateriaal

:D

Dat moet 'ie zeker gaan doen, wat een meesterlijk idee zeg. Reusje!

 

Overigens vraag ik me nu sowieso even af wat het nut is van een muismat. Het enige dat ik me kan voorstellen is minder slijtage aan je buro (ja, dat is hier zichtbaar.. na jaren gebruik)

Bij mij glijd de muis dan veeel beter.

Link naar reactie
  • 0

Direct mail kan een zeer goed middel zijn om klanten te verwerven. Wat wel werkt en wat niet is altijd lastig te omschrijven, maar toch zal ik een poging wagen!

 

Het belangrijkste is een goede selectie van de adressen. Echt waar, zorg ervoor dat je dit op orde hebt. Dit is ook eerder in de discussie is dit naar voren gekomen, maar ik wilde het toch nog even aanstippen. Zo vaak zijn mensen zo enthousiast bezig met het werven van klanten dat ze de doelgroep uit het oog verliezen. Ze gaan dan lukraak mailingen versturen en nabellen, terwijl door een goede selectie al naar voren zou zijn gekomen dat deze bedrijven/personen geen interesse zouden hebben.

 

Wat altijd wel goed werkt is het volgende:

Als je weet dat bepaalde bedrijven naar een beurs toegaan zorg dan dat je daar een stand hebt. Vervolgens bel je ze om ze er alvast attent op te maken dat je daar op die en die plek aanwezig zal zijn en nodig je ze uit om een kijkje te nemen.

 

Een van de naar mijn mening meest succesvolle manieren om klanten te werven is volgens mij via een oude klant. Veelal weten zij ook nog wel mensen die van je diensten gebruik kunnen maken. Je kan dan de nieuwe klant bellen onder vermelding dat je zijn naam door gekregen hebt van een gezamenlijke relatie.

 

Dit zijn zomaar enkele ideeen. Voor wat betreft jouw muismatten actie: Leuk idee, mits je de adressen goed hebt geselecteerd zul je zeker respons krijgen. En inderdaad 1 op de 10 is helemaal geen slechte score.

 

Grtz

"Persoonlijk ben ik altijd bereid te leren, alleen vind ik het niet altijd leuk de les gelezen te worden."

- Winston Churchill -

Link naar reactie
  • 0

Direct mail kan een zeer goed middel zijn om klanten te verwerven. Wat wel werkt en wat niet is altijd lastig te omschrijven, maar toch zal ik een poging wagen!

 

Het belangrijkste is een goede selectie van de adressen. Echt waar, zorg ervoor dat je dit op orde hebt. Dit is ook eerder in de discussie is dit naar voren gekomen, maar ik wilde het toch nog even aanstippen. Zo vaak zijn mensen zo enthousiast bezig met het werven van klanten dat ze de doelgroep uit het oog verliezen. Ze gaan dan lukraak mailingen versturen en nabellen, terwijl door een goede selectie al naar voren zou zijn gekomen dat deze bedrijven/personen geen interesse zouden hebben.

 

De adressen worden zeer zorgvuldig uitgezocht. Ieder adres krijgt ook een eigen "actie-site" met persoonlijke adviezen en ideeën. Dat geeft dus de indruk dat we ook over elk bedrijf goed hebben nagedacht. Een persoonlijke oplossing, dat proberen we naar iedere klant toe over te brengen.

 

Wat altijd wel goed werkt is het volgende:

Als je weet dat bepaalde bedrijven naar een beurs toegaan zorg dan dat je daar een stand hebt. Vervolgens bel je ze om ze er alvast attent op te maken dat je daar op die en die plek aanwezig zal zijn en nodig je ze uit om een kijkje te nemen.

 

Helaas sta ik nog niet op beurzen. Misschien in de toekomst. Dan is deze tip zeer handig. Bedankt!

 

Een van de naar mijn mening meest succesvolle manieren om klanten te werven is volgens mij via een oude klant. Veelal weten zij ook nog wel mensen die van je diensten gebruik kunnen maken. Je kan dan de nieuwe klant bellen onder vermelding dat je zijn naam door gekregen hebt van een gezamenlijke relatie.

 

Helemaal waar. Ik heb al een aantal nieuwe klanten gekregen doordat klanten mij hadden aanbevolen bij anderen. Was ik erg blij mee. ;D

 

Dit zijn zomaar enkele ideeen. Voor wat betreft jouw muismatten actie: Leuk idee, mits je de adressen goed hebt geselecteerd zul je zeker respons krijgen. En inderdaad 1 op de 10 is helemaal geen slechte score.

 

Grtz

 

Daar ga ik niet voor. Ik wil 10 op de 10! Liefst nog wat meer. ;) ;D

 

Heel erg bedankt voor je tips. Reusje erbij.

 

Groet, Victor. 8)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je muismat wel leuk, alleen, een compleet lege ontvangen vind ik niet zo sterk en als ik je goed begrijp komt de vulling pas als ze een website door jou gemaakt hebben.

Dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om een klein portfolio in beeldschermicoontjes op papier te printen met de webadressen. Hebben ze gelijk visueel referentiemateriaal met een veel hogere attentiewaarde dan een blanco muismat.

En heb jij je 'brochure' effect, nl. dat men zich even in je kwaliteiten verdiept. Kun je ook één blokje wit laten met de vraag Binnenkort hier uw website? En als de site is opgeleverd alsnog je print nasturen.

Misschien heb ik je zo relatief goedkoop weer wat verder geholpen?

Link naar reactie
  • 0

 

Misschien een heel klein muismatje sturen met daarop een link naar je website, met als opmerking als je deze grote wilt, moet je hier kijken of even bellen. Het gaat uiteindelijk om een gesprek.

 

Jammer dat een muismat nog niet zo intelligent is dat als je met je muis er over heen gaat, dat altijd automatisch een bepaalde website opent...:-)

 

Perry

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.