• 0

Marketing Forum?

Hallo allemaal,

 

Weet iemand van jullie waar ik een goed en goed onderhouden marketing-forum vind?

Ik ben op zoek naar een forum specifiek op marketing gericht en ik kan het maar niet vinden...

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast joost_k

Allmarketing.nl

Markethings.nl

Totalmarketing.nl

Marketingadventure.nl

Marketinggenie.nl

Geniusmarketing.nl

Marketingplatform.nl

platformmarketing.nl

M-site.nl

M-portal.nl

Total-M.nl

Onlymarketing.nl

Newmarketing.nl

 

uhmzzzzzzzz..... dat zijn dus de beschrijvende...nu nog wat onderscheidende:

Link naar reactie
  • 0
Gast joost_k

Zomaar wat hersenspinsels:

 

Mezz.nl

Frogger.nl

Mapper.nl

Portalm.nl

Huxx.nl

Wexx.nl

Leapfrog.nl

marketingtigers.nl

marketing-digger.nl

fortunemagic.nl

practicalz.nl

marketingkopje.nl

marketingbar.nl

marketingkater.nl

marketing-hangover.nl

m-box.nl

Mazzer.nl

 

blzzzzzz toch weer een paar beschrijvende, dus ff op adem komen, ga zo verder...

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Allmarketing.nl

Markethings.nl

Totalmarketing.nl

Marketingadventure.nl

Marketinggenie.nl

Geniusmarketing.nl

Marketingplatform.nl

platformmarketing.nl

M-site.nl

M-portal.nl

Total-M.nl

Onlymarketing.nl

Newmarketing.nl

 

uhmzzzzzzzz..... dat zijn dus de beschrijvende...nu nog wat onderscheidende:

 

Wauw, wat een hoeveelheid namen! Reusje! :D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Hans,

 

Ik ben daarom op zoek naar een creatieve logodesigner, een goede webhost, artikelschrijvers, partners en nog meer goede tips en ideeën. Wie helpt me mee op deze zoektocht?

 

Heb je (markt)onderzoek software nodig? Vragenlijstje uitzetten onder de leden om vervolgens daarover een artikeltje te schrijven? Dan kan je gebruik maken van onze software. Laat het even weten als je het wat lijkt. Wij helpen graag.

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie ideeën! De naam is inmiddels gekozen. Als ik de domeinnaam heb geregistreerd zal ik die bekend maken.

 

@Snark:

Bedankt voor je aanbod. Op dit moment heb ik nog geen plannen voor onderzoek of voor softwarerecensies van marketinggerelateerde computerprogramma's. Mocht dit in de toekomst veranderen dan zal ik zeker contact met je opnemen.

Link naar reactie
  • 0

Tevens raad ik je Mambo Server aan om als CMS te gebruiken

 

Dat je de site ermee kan beheren geloof ik, maar in hoeverre legt zo'n systeem je geen beperkingen op in de layout? Ik zie heel veel van dit soort open-source systemen en allemaal met een standaard layout. Alleen de kleur of vorm van de boxjes zijn iets anders..

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Leuk dat jullie zo positief erover zijn!

 

Succes, enne wanneer kunnen we gaan surfen?

Ik zou het absoluut niet durven te zeggen. Er moet eerst nog een aantal tekstschrijvers worden gezocht en de website moet nog worden opgezet.

 

Dat je de site ermee kan beheren geloof ik, maar in hoeverre legt zo'n systeem je geen beperkingen op in de layout? Ik zie heel veel van dit soort open-source systemen en allemaal met een standaard layout. Alleen de kleur of vorm van de boxjes zijn iets anders..

Dit hangt af van het systeem. Bij de meeste systemen, zoals Mambo, is het mogelijk om een eigen lay-out te maken. Veel mensen vinden dit echter te veel werk. Die kiezen dan voor een al bestaande lay-out en passen die eventueel een beetje aan.

Link naar reactie
  • 0

Dit hangt af van het systeem. Bij de meeste systemen, zoals Mambo, is het mogelijk om een eigen lay-out te maken. Veel mensen vinden dit echter te veel werk. Die kiezen dan voor een al bestaande lay-out en passen die eventueel een beetje aan.

 

En voor deze site komt er een eigen layout? Met de kleuren groen en blauw kan je iets heel leuks bedenken. Evenals de rondingen in het logo.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Het element 'thinq' en de denkwolkjes...

ik heb een klant gehad, zijnde 'thinQ', en daarvoor heb ik het volgende ontworpen:

site24_20040120030927_logo_thinQ_NL_final.png

 

Ik weet toevallig dat ze nogal heftig bezig zijn met merkdepots enzo, misschien handig om het even bij ze te checken?

Misschien is 'markethinq' ook wel afwijkend genoeg, maar ik dacht: ik meld het even. Just to be on the safe side.

 

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie
  • 0

Aangezien het weer bijna een maand geleden is dat ik iets gepost heb, weer een kleine update. Ik heb het de laatste paar weken erg druk gehad, en dat zal de komende drie weken nog erger worden. Daarna probeer ik er volop mee verder te gaan. Wel kan ik nog melden dat ik nog twee mensen heb gevonden die waarschijnlijk wel een artikeltje willen schrijven (of misschien meer).

Link naar reactie
  • 0

Aangezien het weer bijna een maand geleden is dat ik iets gepost heb, weer een kleine update. Ik heb het de laatste paar weken erg druk gehad, en dat zal de komende drie weken nog erger worden. Daarna probeer ik er volop mee verder te gaan. Wel kan ik nog melden dat ik nog twee mensen heb gevonden die waarschijnlijk wel een artikeltje willen schrijven (of misschien meer).

 

Klinkt positief! Succes ermee!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.