e-newsletter aanbieder gezocht

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een newsletter service en op het internet is zo veel aanbod... :-\ Dus ik hoop dat er mede-ondernemers misschien wat tips hebben.

Ik werk nu met SmartSerialMail, wat op zich prima bevalt. Maar ik heb bij mijn provider maar een limiet van 500 mails... bij 2600 adressen op dit moment is dat geen doen meer.

 

Mijn 'wensen':

- mogelijkheid om mijn eigen template te kunnen gebruiken

- adressen importeren

- zowel html als ook platte tekst newsletter versturen

 

That's it. Dus ik hoef geen geavanceerde functies, want daar maak ik toch geen gebruik van. Niet slim, ik weet het, maar ik heb er de tijd niet voor om uitgebreide statistieken te bekijken enz.

 

Wie kan mij op weg helpen? Alvast bedankt!

Link naar reactie

Ik heb zeer goede ervaringen met:

 

http://www.campaignmonitor.com/

 

Je betaald een cent per mail + 5 dollar opstartkosten per mailing. (andere abonnementen zijn ook mogelijk)

 

Je wensen behoren tot de standaard functionaliteit. De statistieken zijn fantastisch!

De mail wordt netjes afgehandeld, je ziet keurig de bounces, e.d.

 

[edit] Je kunt ook test mails sturen (gratis). Daarmee kun je je template finetunen. Erg fijn wanneer je je mail wil testen in verschillende mail clients.

 

 

Mailchimp is ook goed, maar ik zou dan niet kiezen voor een gratis verzending. Maar liever die paar dollar betalen, dat staat een stuk professioneler.

 

 

Copernica vind ik met alle respect bespottelijk duur.Zeker voor een kleine mailing, waar het hier omgaat.

 

Link naar reactie

Toevallig was ik pas geleden ook naar opzoek. Heb er veel getest. Zal je een aantal van mijn bevinden geven. Hoop dat je er wat aan hebt.

 

Hosted solutions:

www.yourmailinglistprovider.com : werkt fijn, maar na 30 min zat ik iemand ANDERS zijn account, na een redelijk boze mail vrij snel reactie met excuses...)

www.aweber.com : Erg populair, werkt fijn. Er is daar echter ook al een aantal keer ingebroken op de servers.

www.mailchimp.com: Erg populair, werkt fijn. Interface kan wat wennen zijn. Viel voor mij af omdat affiliate niet is toegestaan.

 

Zelf gebruik ik nu www.activecampaign.com. Andere vergelijkbare software (in prijs en functionaliteit): www.icontact.com www.constantcontact.com

 

 

 

Link naar reactie

Ik bied deze service zelf aan. Voor 25€ per maand excl btw kun je tot 10.000 mails per week versturen. Dit zonder abonnement en wil je eens een maand geen gebruik maken dan word je account gewoon 'bevroren' zonder verlies van data.

 

Al je wensen zitten er in en nog veel meer.

 

Je kan een demo uitproberen op :

 

http://www.mkbads.net/mailer/admin

 

gebruikersnaam : demo

wachtwoord : demo

 

Indien je de software in eigen beheer wilt hebben is deze ook te koop vanaf 295€ ex btw.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.