Anoniem-889

Senior
  • Aantal berichten

    37
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Breda

Anoniem-889's trofeeën

  1. Wellicht kun je hier iets mee: http://ictrecht.nl/diensten/juridische-generatoren/overdrachtsakte-generator/ Kost maar 45 euro en heb je zeker weten een goed contract. Ben altijd goed geholpen door ICT Recht, als je het niet zeker weet kun je ze altijd nog een mail sturen. (heb geen aandelen, heb wel voorwaarden van ICT Recht ;) )
  2. Bedankt voor de waardevolle reacties. Tijd voor wat onderzoekwerk! Edit: Onderzoekje was kort maar krachtig. Volgens de link op de KvK site hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken. Daar staat namelijk dit: Titel: Ondernemersfonds via de reclamebelasting Aangezien ik dat niet heb, val ik er hoop ik niet onder ( het gaat om een bedrag van 550 euro....). Tenzij het een soort van omgekeerde heffingskorting gaat zijn van +550, en dat ze pas kijken of je reclame maakt. Maar zo gek zal het hopelijk niet worden in NL.
  3. Het was gister wat laat, dus ik heb het even uitgezocht. Ze willen de heffing / belasting laten lopen via de reclame belasting. Normaal is dat voor uithangborden en reclame in de winkel ( alles wat een klant kan bewegen naar binnen te gaan). Zoals je al zult begrijpen heb daar niks van. Alleen een huisnummer. Een aantal vragen die bij mij opkomen. Is dit geen geval van: - détournement de pouvoir ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Verbod_op_d%C3%A9tournement_de_pouvoir ) ? - En moet de belasting die ik wellicht moet betalen, die via een subsidie van de gemeente dan weer naar het fonds gaat, mij ook niet ten goede komen ( maw elk lid moet er profijt van hebben en niet een select groepje)
  4. Beste HL'ers Zojuist werd ik via de mail gewezen op een "oud" artikel over een verplichte bijdrage aan een ondernemersfonds. Met het geld wat ze ophalen willen ze het winkelgebied in het centrum aantrekkelijker maken voor consumenten oa. kerstverlichting etc. Duidelijk gericht op Retail. In het artikel staat dit: http://www.bndestem.nl/regio/breda/10231490/Fonds-krijgt-vorm.ece Als internetbedrijf (vanuit mijn eigen huis, ontvang geen klanten hier) krijg ik het gevoel gevoel alsof er iemand op mijn centjes aan het jagen is om een mooie marmeren laan voor zichzelf te bouwen, maar daar niet van plan is iets voor terug te doen. Zoals een van de initatiefnemers zelf zegt: http://www.vcob.nl/index.php?id=97&hoofdstuk=Actueel&keuze=Intropagina In hoeverre ben ik verplicht hier aan mee te gaan betalen? Hoop namelijk niet dat ik me hierover boos moet gaan maken en/of energie in stoppen. Gr Menno
  5. Wellicht kun je hier ook een leuk aantal sales halen: http://codecanyon.net/ Kom vaak genoeg kleine plugins tegen, 10 dollar max, die echt veel verkocht worden. Koop er bovendien zelf ook regelmatig plugins etc.
  6. Weet precies waar je het over hebt. In de US is dit een booming business, hier in Nederland lopen we echter een stukje achter. Vooral het bloggen en exclusiefe content upsellen via de gratis nieuwsbrief is steeds groter aan het worden. Veel mensen snappen het niet of zijn sceptisch, maar dit is aan het veranderen. Doe er in de tussentijd je voordeel en neem een voorsprong ;) Het is iig goed mogelijk om ook in NL daar een aardig extra centje mee te verdienen.
  7. Mocht je twijfels hebben, of gewoon 100% zeker willen weten wat beter werkt: A/B en Multivar testen! Zelf gebruik ik Visual Website Optimizer: 1x Javascript plakken en daarna met een simpele wysiwyg editor variaties maken (html en css is ook mogelijk) Simpel, Goede resultaten en kost bijna niks (er is een gratis trial) Mocht je wat ideen willen voor testen als je layout af is, spreek me even aan op msn/PM
  8. Wellicht kan het een stuk eenvoudiger als je ze niet persee op kantoor in HK wil hebben. In Nederland studeren redelijk wat chinezen, en in het geval van HBO moeten deze ook op stage...Goedkoop en eenvoudig te regelen. Zou ze wel een testje geven waarbij ze hun eigen creativiteit en initiatief nodig hebben om te slagen.
  9. Heb net ook even gekeken, ten eerste een erg mooie website! Als ik het goed heb is de "enige" conversie die een bezoeker kan maken, het zelf contact opnemen, door zelf naar het contactform te gaan. Wat je kunt proberen, en dat is een kwestie van meten is weten, is het volgende: -Bel mij terug onder elke pagina. -Contactform onder elke pagina -Een whitepaper / extra informatie aanvraagform. Een tip: Stel bij elk contactform conversietracking in voor Adwords, of laat dit doen. Sommige zoekwoorden leveren bergen clicks op en bezoekers die blijven hangen, maar geen info aanvragen, die kun je er dan uit filteren. Vooral de whitepaper zal een stuk hogere conversie opleveren (denk ik / meten = weten). Het product heeft een vrij hoge drempel, met een whitepaper kun je die verlagen. Eventueel stuur je na een week nog wat info, bel je ze na etc. Dat kun je eenvoudig maken met een zogenoemde autoresponder. Deze stuurt automatisch een mail als er een aanmelding binnen komt.
  10. Toevallig was ik pas geleden ook naar opzoek. Heb er veel getest. Zal je een aantal van mijn bevinden geven. Hoop dat je er wat aan hebt. Hosted solutions: www.yourmailinglistprovider.com : werkt fijn, maar na 30 min zat ik iemand ANDERS zijn account, na een redelijk boze mail vrij snel reactie met excuses...) www.aweber.com : Erg populair, werkt fijn. Er is daar echter ook al een aantal keer ingebroken op de servers. www.mailchimp.com: Erg populair, werkt fijn. Interface kan wat wennen zijn. Viel voor mij af omdat affiliate niet is toegestaan. Zelf gebruik ik nu www.activecampaign.com. Andere vergelijkbare software (in prijs en functionaliteit): www.icontact.com www.constantcontact.com
  11. Was halverwege het topic toen MoneyBird ook bij mij op kwam. Gebruik het zelf ook en ben er zeer tevreden over. Een extra voordeel voor jou kan zijn dat klanten ook met iDeal kunnen betalen via MoneyBird. Het doen van je "administratie" is dan meteen het leveren van service aan je klanten. Ze kunnen dan direct met iDeal betalen, en jij het pakketje nog de zelfde dag verzenden omdat je zeker van je geld bent.
  12. Het eerste wat me opvalt is dat de bestelknop neutraal is, wat je kunt proberen is het spelen met kleuren voor de butten en deze zeker wat feller maken. Verder zou je de actie/kortingsbon uit kunnen schakelen als je deze niet gebruikt. Bij Biedmeer kun je redelijk instellen, wat ik zelf zou proberen is de borders om de elementen wat neutraler maken/uitschakelen, zodat het bestel proces wat rustiger overkomt. Verander niet te veel te in een keer, en meet alles door. Meten = weten. Wat ook handig kan zijn als je Google Analytics gebruikt is het volgende: -Zoek de succes pagina die men krijgt als de bestelling afgerond is (bij Inhoud). bv: sultan.nl/succes en open deze. -Klik nu rechts boven in op "geen" en verander dit in "bron" Je ziet nu waar de bezoekers vandaan komen die daadwerkelijk iets kopen. Hier kan je dan met je marketing op inspelen, sommige sources kijken wel maar kopen niet en andersom, soms totaal tegen je verwachting in.
  13. Een mooie webshop waar ik wie weet wel eens wat ga bestellen. Ik heb je tekst expres niet gelezen, zodat ik de elementen kon zoeken die mijn aandacht trokken. Hier heb ik een aantal punten die ik misschien zou veranderen, en die ik wel goed vind: 1. Kopje koffie met KK erin erg leuk 2. FAQ pagina ziet er goed uit 3. Leuk assortiment met wat speciale bonen Wat mis ik, of zou ik persoonlijk anders doen: 1. Het lettertype komt wat klein over, ik zou deze verhogen van 11pt naar 12pt, en tevens de regel afstand flink verhogen, dit vind ik persoonlijk fijner lezen. 2. Bij de betaalopties pagina zou ik per betaalwijze er ook een afbeelding bij doen, hierdoor kun je sneller de pagina "scannen". 3. Bij het aanmelden van de nieuwsbrief zou ik ook om de naam vragen, zo kun je iedereen persoonlijk aanspreken. 4. Kunnen klikken op een product titel om meer info (al aangegeven). 5. De beschrijving kan breder (er is ruimte voor), en onnodige lees meer (al aangegeven). 7. Koffie kan ik erg waarderen, en koop dat het liefst bij een specialist, alleen ben ik nog wel een redelijk leek, een keuze hulp of advies, welke je in de winkel ook krijgt, kan ik erg waarderen. Just my 2 cents, succes met je shop.
  14. Beste Sancho, Goed dat we het daar over eens zijn dat ik dat niet weet, vandaar dat er overal met grote letters bij staat dat dit puur een theoretische beschrijving is, anders was ik er zelf wel mee aan de slag gegaan of had ik het iig voor mezelf gehouden. Ik ben ook geen marketing expert, maar weet wel wat voor mij werkt, en met deze tip wie weet ook voor hem. Het is voor mij een uitstekende methoden gebleken om je uitstekende idee tegen minimale kosten in de realiteit aan een stresstest te onderwerpen, en kijken of het inderdaad een goed idee is. Zoals je zelf ook aangeeft gaan er veel shops failliet met alle gevolgen van dien. Dit is niet DE methoden, maar kan wel helpen om voor een minimale investering een realistisch beeld te scheppen en dit te voorkomen. Ik ben met mijn 20 jaar inderdaad een onervaren ondernemer, ik ga vaak op mijn bek en zal dat nog heel lang en vaak gaan doen. De les van de eerste keren op mijn bek gaan is investeer niet meteen bergen in een mooi papierenplan, maar test het voor een paar centen als het kan. Hierdoor heb ik veel geld kunnen besparen, en zijn de shops die ik gestart (2) ben vanaf het eerste moment winstgevend geweest (inmiddels verkocht, op naar de volgende)!
  15. Supplemten zijn in dit geval ook alleen een voorbeeld en ter illustratie over hoe je goedkoop je bevindingen kan testen met de realiteit. Er zijn veel variabelen in het spel, en wat ik uit probeer te leggen is probeer zo goedkoop mogelijk te meten, want dat is weten. En het kan je een hoop geld opleveren of besparen. Buiten dat heb ik redelijke ervaringen met het verkopen gezondheids/sportproducten. Niet persee is een uniek product of lage prijs een voorwaarde voor succes, er zijn meer strategien naar succes, zoals bv uitmuntende service leveren.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.