Ik ben voor een nieuwe shop een layout aan het laten maken (moet uiteindelijk voor meerdere shops gebruikt gaan worden).
Hiervoor heb ik diverse andere websites goed bestudeerd van bedrijven die erg succesvol zijn.
Echter is dat allemaal via via natuurlijk. hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn layout echt zo gebruiksvriendelijk mogelijk wordt.
Wil dat natuurlijk al zoveel mogelijk bijsturen nu de layout in ontwerp is (eerste mockup is vanmorgen opgeleverd).
Tweiffel echter beetje aan mezelf kwa mening (ik heb een te bepaalde kijk op deze zaken waardoor ik teveel van mijn eigen mening uitga en niet meer goed vanuit de klant kan kijken.)
Hoe pak ik dat nu het beste aan zonder gelijk dure bureau's in te huren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik ben voor een nieuwe shop een layout aan het laten maken (moet uiteindelijk voor meerdere shops gebruikt gaan worden).
Hiervoor heb ik diverse andere websites goed bestudeerd van bedrijven die erg succesvol zijn.
Echter is dat allemaal via via natuurlijk. hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn layout echt zo gebruiksvriendelijk mogelijk wordt.
Wil dat natuurlijk al zoveel mogelijk bijsturen nu de layout in ontwerp is (eerste mockup is vanmorgen opgeleverd).
Tweiffel echter beetje aan mezelf kwa mening (ik heb een te bepaalde kijk op deze zaken waardoor ik teveel van mijn eigen mening uitga en niet meer goed vanuit de klant kan kijken.)
Hoe pak ik dat nu het beste aan zonder gelijk dure bureau's in te huren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33582-usabillity-optimalisatie-nieuwe-layout/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag