Ik ben al een poosje van plan om een webshop te beginnen.
Alleen weet niet precies waar ik hem het beste kan opstarten want ben op dit moment een beginner, heb wel evervaring met handel & internet. Maar zal in dit geval af en toe wat hulp nodig hebben.
heb al een domein op het zicht.
- wil graag verkopen zonder voorraad. dus rechtstreeks vanaf de leverancier naar de klant.
- wil graag iets met maat pakken uit Nederland doen of in gadgets of iets dergelijks.
heeft iemand voor mij tips,
waar ik het beste mijn webshop kan starten ?
en weet iemand misschien een leverancier die iets met pakken op maat doet of gadgets uit Nederland?
heb misschien toch een overweging gemaakt om iets in de fitness te doen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
maurice39
maurice39
Goeiemiddag,
Ik ben al een poosje van plan om een webshop te beginnen.
Alleen weet niet precies waar ik hem het beste kan opstarten want ben op dit moment een beginner, heb wel evervaring met handel & internet. Maar zal in dit geval af en toe wat hulp nodig hebben.
heb al een domein op het zicht.
- wil graag verkopen zonder voorraad. dus rechtstreeks vanaf de leverancier naar de klant.
- wil graag iets met maat pakken uit Nederland doen of in gadgets of iets dergelijks.
heeft iemand voor mij tips,
waar ik het beste mijn webshop kan starten ?
en weet iemand misschien een leverancier die iets met pakken op maat doet of gadgets uit Nederland?
heb misschien toch een overweging gemaakt om iets in de fitness te doen.
Bedankt alvast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28881-tips-bij-het-opstarten-van-een-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
47 antwoorden op deze vraag