Ik ben startend ondernemer en zoek juridische bijstand voor allerlei zaken. Denk aan klankbord voor juridische vragen, contracten nakijken etc. Nu laat mijn budget geen hoge advocaatkosten toe en kwam terecht op www.mkb-juristen.nl.
Zij bieden voor 230 euro per jaar onbeperkt bijstand per email en telefoon.
Heeft hier ervaringen mee en kan je die hier met delen?? ik vraag me uiteraard af wat de kwaliteit van het advies is, of het werkt op afstand te werken, of ze snel beantwoorden, welke vakgebieden etc.
ps ik ben startend distributeur van electronica uit Japan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jasonmo
jasonmo
Goedemiddag allen!
Ik ben startend ondernemer en zoek juridische bijstand voor allerlei zaken. Denk aan klankbord voor juridische vragen, contracten nakijken etc. Nu laat mijn budget geen hoge advocaatkosten toe en kwam terecht op www.mkb-juristen.nl.
Zij bieden voor 230 euro per jaar onbeperkt bijstand per email en telefoon.
Heeft hier ervaringen mee en kan je die hier met delen?? ik vraag me uiteraard af wat de kwaliteit van het advies is, of het werkt op afstand te werken, of ze snel beantwoorden, welke vakgebieden etc.
ps ik ben startend distributeur van electronica uit Japan.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31394-ervaring-met-mkb-juristen/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag