Ik ben van plan een aantal producten binnen te halen van china. De producten komen per schip in een container. Nu heb ik de leverancier gevraagd om de prijs en hoe het product binnenkomt en krijg de volgende reactie. Zoals mischien een aantal van jullie weten is de communicatie in China aan de mindere kant. Weet iemand wat de leverancier bedoeld met het volgende?
Alvast bedankt!
PS: wat wordt er bedoeld met "destination port" en in een container kunnen trouwens 24 producten.
Dear Piet
Please give us your following information for us to do the quotation list for you.
company name:
address:
tel no:
fax no:
destination port:
website:
As to the payment terms, for container order, 30% deposit, balance against B/L.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Piet7
Piet7
Goedendag!
Ik ben van plan een aantal producten binnen te halen van china. De producten komen per schip in een container. Nu heb ik de leverancier gevraagd om de prijs en hoe het product binnenkomt en krijg de volgende reactie. Zoals mischien een aantal van jullie weten is de communicatie in China aan de mindere kant. Weet iemand wat de leverancier bedoeld met het volgende?
Alvast bedankt!
PS: wat wordt er bedoeld met "destination port" en in een container kunnen trouwens 24 producten.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag