Ga naar inhoud

Software t.b.v. taakmanagement gezocht

Geplaatst:

Arjan Vos

Ik ben op zoek naar software waarmee je openstaande taken binnen je organisatie kunt managen. De functionaliteit hoeft niet heel uitgebreid te zijn. Het volgende dekt de lading wel:

 

[*]Taken toewijzen aan jezelf of collega's

[*]Prioriteit aangeven

[*]Eventuele deadline

[*]Categorie (niet per sé nodig, wel handig)

[*]Overzichten openstaande taken per collega, categorie, al dan niet voorbij deadline

 

Kent iemand hier een goed pakket voor (mag evt. webbased)?

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Featured Replies

Geplaatst:

birdman

Een zeer eenvoudig tools is Basecamp: http://basecamphq.com. Draait volledig in de cloud. Pay as you go.

Geplaatst:

Arjan Vos

  • Auteur

Dank je. Ziet er heel aardig uit. Ik heb bij nader inzien toch iets meer wensen:

[*]Taken toewijzen aan jezelf of collega's

[*]Prioriteit aangeven

[*]Eventuele deadline

[*]Categorie

[*]Overzichten openstaande taken per collega, categorie, al dan niet voorbij deadline

----

[*]Geplande taken (iedere 20e van de maand, iedere 1e vrijdag van de maand, iedere 1e donderdag van het kwartaal, etc.)

[*]Mogelijkheid om taken te verschuiven naar een andere categorie

[*]Taken toekennen aan meerdere personen, maar niet meteen aan iedereen

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Geplaatst:

WaltervL

MS Outlook als dat al je mailprogramma is

Geplaatst:

Arjan Vos

  • Auteur

MS Outlook als dat al je mailprogramma is

Voor zover ik weet heb je daar niet alle (openstaande) taken van alle collega's in één overzicht? Ik wil er natuurlijk wel een beetje controle op houden :P

En wat ik daar irritant vind, is dat de weergave telkens terug springt naar 'eenvoudige weergave' wanneer ik naar de taken van een andere collega ga.

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Geplaatst:

thomaspot

Kijk eens even op:

http://www.cloudtools.nl/online-software-overzicht/saas-samenwerken/project-management/

 

Hier staan een flink aantal online tools, welke wellicht doen wat je verwacht/eist..

 

Gemak dient de ondernemende mens...

 

De oprechte eenvoud

www.open2bizz.nl

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Wij zijn erg blij met Pivotal Tracker, begon gratis maar is nu betaald voor een klein bedrag. Werkt voor ons erg handig!

Geplaatst:

amJuutQpZBExGcegtMCm

Wij werken al jaren met Redmine. Een webbased issuetracker. Eigenlijk bedoeld voor software ontwikkeling. Maar kan je ook prima gebruiken voor andere projecten. Makkelijk met taken onderverdelen in subtaken. Maar ook zien hoeveel procent van de openstaande taken je al afgesloten hebt ten opzichte van de volgende oplevering van een project(onderdeel).

Geplaatst:

Walter Brand

wellicht is wedoist.com wel wat. Volgens mij bevat dat alle gewenste punten. Zelf gebruik ik het gratis todoist.com (is van dezelfde maker. Daar ben ik best tevreden over, maar is alleen voor persoonlijk gebruik en niet voor teams.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.