Ik hoop dat jullie me even kunnen adviseren met een aantal zaken.
Ik heb een webshop op het moment via biedmier (ben een starter)
Nu kom ik afgelopen september uit schuldsarnering (prive-omstandigheden, niets zakelijks)
Vanaf dat moment heb ik dus een schone lei, maar daar heeft de bank dus geen oren naar.
En is mijn verzoek tot zakelijke rekening openen afgewezen bij de ABN.
Nu heeft Biedmeer wel de mogelijkheid dat ik met me prive-rekening Ideal kan gebruiken, alleen is het natuurlijk niet zo overzichtelijk.
Nu weet ik even niet wat moet doen..
Zou ik de eenmanszaak overzetten op me vriendin, maar ja daar had ik het 1 en ander over gelezen dat je dat niet moet doen.. (omdat het officieel niet mag...fraude etc.)
Het gaat om een online webshop die ik ben gestart.
Ik hoop dat jullie een beetje inzicht hebben grekregen in wat ik wil en bedoel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MikedeG
MikedeG
Hoi allemaal,
Ik hoop dat jullie me even kunnen adviseren met een aantal zaken.
Ik heb een webshop op het moment via biedmier (ben een starter)
Nu kom ik afgelopen september uit schuldsarnering (prive-omstandigheden, niets zakelijks)
Vanaf dat moment heb ik dus een schone lei, maar daar heeft de bank dus geen oren naar.
En is mijn verzoek tot zakelijke rekening openen afgewezen bij de ABN.
Nu heeft Biedmeer wel de mogelijkheid dat ik met me prive-rekening Ideal kan gebruiken, alleen is het natuurlijk niet zo overzichtelijk.
Nu weet ik even niet wat moet doen..
Zou ik de eenmanszaak overzetten op me vriendin, maar ja daar had ik het 1 en ander over gelezen dat je dat niet moet doen.. (omdat het officieel niet mag...fraude etc.)
Het gaat om een online webshop die ik ben gestart.
Ik hoop dat jullie een beetje inzicht hebben grekregen in wat ik wil en bedoel.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32309-zakelijke-rekening-geweigerd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag