Ik zit met een idee alleen ook met heel veel vragen:
Ik heb besloten om een professionele website op te richten als een soort online service voor de mensen.
Ze kunnen makkelijk boodschappen doen online maar hoeven niet direct af te rekenen.
Onder boodschappen is te verstaan: Alberthein , aldi, lidl, kruidvat, producten, dus meer supermarkt producten.
De mensen bestellen hen boodschappen en aan de hand van die opgegeven lijstje door de klant worden de booschappen gehaald uit de desbetreffende winkel.
de boodschappen worden aan huis geleverd en de klant betaalt een soort vergoeding voor het brengen en boodschappen doen.
De klant betaald de boodschappen bij aankomst, dus met andere woorden schieten wij het bedrag voor.
Nu mijn vragen zijn?
- Is dit toegestaan?
- Hoeveel vergoeding zal ik vragen, zal enkel in mijn gemeente werken dit om onkosten te vermijden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
handelen
handelen
Ik zit met een idee alleen ook met heel veel vragen:
Ik heb besloten om een professionele website op te richten als een soort online service voor de mensen.
Ze kunnen makkelijk boodschappen doen online maar hoeven niet direct af te rekenen.
Onder boodschappen is te verstaan: Alberthein , aldi, lidl, kruidvat, producten, dus meer supermarkt producten.
De mensen bestellen hen boodschappen en aan de hand van die opgegeven lijstje door de klant worden de booschappen gehaald uit de desbetreffende winkel.
de boodschappen worden aan huis geleverd en de klant betaalt een soort vergoeding voor het brengen en boodschappen doen.
De klant betaald de boodschappen bij aankomst, dus met andere woorden schieten wij het bedrag voor.
Nu mijn vragen zijn?
- Is dit toegestaan?
- Hoeveel vergoeding zal ik vragen, zal enkel in mijn gemeente werken dit om onkosten te vermijden.
dank jullie alvast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32961-mensen-online-boodschappen-laten-doen-via-mijn-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag