Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

4 juni: ibenwhjeiknjtdz borrel!

Geplaatst:

Carolien

Voor een gezellige borrel is nooit een aanleiding nodig (net zoals gezelligheid geen tijd kent), dus wie doet er mee?

Wat: [glow=red,2,300]ibenwhjeiknjtdz borrel[/glow]

Waar: [glow=red,2,300]Haarlem[/glow]

Wanneer: [glow=red,2,300]4 juni[/glow]

Wie: Carolien, Annedien, ... jij?? :D

(ibenwhjeiknjtdz borrel = ik ben echt nog wel hip, jong en ik kom naar je toe deze zomer - borrel. Zie de topic 14/4 Innovation Lecture voor meer 'uitleg'... ;)

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Featured Replies

Geplaatst:

Carolien

• Auteur

wat wil je nou precies? een borrel met een thema?

Dit is voor mij de eerste keer dat ik borrel met higherlevelers, dus mijn thema is kennismaken! En nee, ik heb niet echt een 'programma' opgesteld.

Gewoon in de gezellige stad haarlem in een hippe 'kroeg' een drankje doen, gezichten en namen aan elkaar koppelen, horen wat iedereen doet en bezighoudt enz. Het maakt mij niet uit hoe je dit noemt, een borrel, een netwerkavond of gewoon 'bieren/drankje-doen' met (nog) onbekenden.

Ik ben benieuwd wie er komen en hoe het zal gaan. Jammer dat je zelf niet kan vanavond maar misschien dan de volgende keer?

Geplaatst:

bratpack

Tja, goede vraag: wat je dan?

Kennelijk heb ik het een beetje verkeerd begrepen, maar een volgende keer wil ik zeker langskomen. Haarlem is vlakbij, dus dat is geen probleem!

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Geplaatst:

Carolien

• Auteur

Volgende keer beter!

En ik denk dat we het dan ook 'grootser' gaan aanpakken..of met een thema en dan ook nog centraler in het land. Iedereen 'tevreden' en dus nog meer vreugd!

Voor degene die nog niet gereageerd hebben op mijn laatste oproep (zijnde: Annedien, MMS, GuiCli en Kleverlaan), komen jullie nog? Anders is het een idee om de borrel misschien te verzetten / herorganiseren...? ???

mail mij ajb terug of bellen (zie www.ideeinbedrijf.nl voor nrs)

Carolien

Geplaatst:

WelleKe

Helaas lukt het me dit keer er niet om erbij te zijn. Vorig jaar zomer ben ik wel bij de beach party geweest en daar was door HL nog mooi wat omheen georganiseerd (ik heb gezien hoe je geld kunt verdubbelen)

Allemaal veel plzr en een volgende gelegenheid grijp ik wellicht weer aan!

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Geplaatst:

Pim de Bokx

Helaas heb ik al een afspraak. Volgende keer beter.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Blijven weinig mensen over zeker?

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Carolien

• Auteur

tjee, zo weinig dat ik bij deze besluit de boel af te blazen... :'(

Volgende keer beter! :D

Te beginnen met een centralere plek en een 'thema'/doel. Ik geef nog niet op!! ;D

Fijn weekend dus, hoop dat iedereen die ik nog niet heb kunnen bereiken dit op tijd leest! Anders spijt het me zeer! Ik ga trouwens sowieso nog even kijken in XO, dus wie weet kan ik het dan nog goedmaken met een biertje?? 8)

goed, op naar de volgende sessie!

groeten,

Carolien

Geplaatst:

msteer

Op 4-6-2004 om 14:28, Carolien zei:
hoop dat iedereen die ik nog niet heb kunnen bereiken dit op tijd leest! Anders spijt het me zeer! Ik ga trouwens sowieso nog even kijken in XO, dus wie weet kan ik het dan nog goedmaken met een biertje

ok, ik krijg nog een biertje van je dus. ;D

Geplaatst:

Carolien

• Auteur

wel twee! :-[ ik heb nog steeds het schuldgevoel en dus het schaamrood hoog zitten...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.