ik wil graag een printer waarbij ik via internet kan printen (dus vanaf andere locatie buiten bereik eigen wifi netwerk), heeft iemand hier ervaring mee?
Daarnaast wil ik vanaf iphone kunnen printen (airprint) maar als dat niet in 1 apparaat kan dan worden het er 2.
Ik schrik me overigens steeds weer een hoedje als ik zie hoeveel inktcartridge's ik gebruik (nu canon mg8150). Voor mijn gevoel print ik niet veel maar toch gaat het erg snel :-\
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid Heijkamp
Astrid Heijkamp
ik wil graag een printer waarbij ik via internet kan printen (dus vanaf andere locatie buiten bereik eigen wifi netwerk), heeft iemand hier ervaring mee?
Daarnaast wil ik vanaf iphone kunnen printen (airprint) maar als dat niet in 1 apparaat kan dan worden het er 2.
Ik schrik me overigens steeds weer een hoedje als ik zie hoeveel inktcartridge's ik gebruik (nu canon mg8150). Voor mijn gevoel print ik niet veel maar toch gaat het erg snel :-\
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33349-printen-via-internet-wie-heeft-er-ervaring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag