• 0

kan iemand mij aub verwijzen naar een site

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

ja, dit nou weer niet. Ik ben op zoek naar iemand die de ideen kan ontwikkelen en wil niet aan een of andere wedstrijd doen. Het gaat trouwens om zeer krachtige ideen voor alcoholische dranken, water en medicijnen.

Ik snap niet dat mijn topic werd gesloten terwijl er tientallen mensen hier dagelijks komen op zoek naar iemand voor hun ideen. Ik zoek ook naar iemand voor mijn ideen.

Link naar reactie
  • 0
Ik snap niet dat mijn topic werd gesloten terwijl er tientallen mensen hier dagelijks komen op zoek naar iemand voor hun ideen. Ik zoek ook naar iemand voor mijn ideen.

 

je plaatste al eerder 2 topics met een vraag om financieel vermogen. nu kom je weer met dezelfde vraag maar laat je de geldvraag weg. wat is het verschil?

 

de topics die Frans aanwees zijn waarschijnlijk te moeilijk voor je ;D

Link naar reactie
  • 0

Ik snap niet dat mijn topic werd gesloten terwijl er tientallen mensen hier dagelijks komen op zoek naar iemand voor hun ideen. Ik zoek ook naar iemand voor mijn ideen.

 

je plaatste al eerder 2 topics met een vraag om financieel vermogen. nu kom je weer met dezelfde vraag maar laat je de geldvraag weg. wat is het verschil?

 

de topics die Frans aanwees zijn waarschijnlijk te moeilijk voor je ;D

zit met mijn vraag al bij vraag en aanbod.

Link naar reactie
  • 0

De TS heeft wsl een goed idee, maar heeft geen middelen om er een product van te maken of het op de markt te brengen. TS zoekt dus een partij die wil "investeren" in zijn idee (heb ik het goed?) zodat TS dat zelf niet hoeft te doen. Uituindelijk hoopt TS zodoende een zakcentje (of een klein vermogen) aan zijn goede idee over te houden.

 

Deze vraag en dit onderwerp komen met grote regelmaat aan de orde. Het gaat uit van de premisse dat een goed idee geld waard is. Het kan best zijn dat "in theorie" een goed idee veel geld waard kan zijn, maar "in de praktijk" heeft niemand er iets voor over.

 

Dus beste Saudavel, ik vress dat wat jij zoekt niet zal bestaan.

 

De beste site voor uitvinders is www.novu.nl

 

Vriendelijke groeten,

Nils de Witte

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Tis vaak niet makkelijk om een partij die licht ziet in jou idee. Waar vind je deze partijen. Hoe benader je ze en zitten ze wel op jou te wachten op momenten dat je hen benaderd.

Mod edit: de site ik probeer te spammen hier is een site om mensen met ideeen en ondernemers bij elkaar te brengen. De site is gloedje nieuw en er staat nog niet zoveel op. Maar als maar genoeg mensen hieraan meedoen kan het wel eens een leuke ontmoetingsplek worden voor ondernemers en uitvinders.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 86 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.