Ga naar inhoud

Bericht verwijderen, of alleen kunnen aanpassen?

Geplaatst:

Wouterjan_

Ik doe wat fout...

Hoe verwijder ik mijn bericht?

Of moet daar een moderator aan te pas komen?

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter Hol

Verwijderen kan niet, wel kan je tot 2 uur na plaatsen je bericht veranderen met het verander knopje.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Klopt, verwijderen kan door een moderator (dubbelposts e.d. halen we zoveel mogelijk al weg), en aanpassen kan tot maximaal 2 uur na opslaan van het bericht. Anders worden discussies soms wat onleesbaar, vandaar :)

Geplaatst:

Wouterjan_

• Auteur

Kun je niet maken dat je je bericht kan weg halen tot er iemand anders heeft gepost? Dan voorkom je dat mensen reageren en daarna de post weg is. Maar kun je wel zelf dubbelpost weghalen.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Zet er gewoon dubbelpost o.i.d. neer, en de eerste mod die langskomt verwijdert hem. Werkt ook :)

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Dubbelpost komt vrij weinig voor. 1x per week ofzo. Om daarvoor functionaliteit te bouwen is een beetje overdone IMHO

Daarnaast kan iemand een uitgebreid antwoord aan het typen zijn terwijl jij je bericht weghaalt.

Gebeurt ons mods ook weleens. Gooi je een topic op slot krijg je een boos mailtje dat iemand net een compleet boek wilde posten en dat dat nu dus weg is. ::)

Edit: Dit gebeurt dus ook. Geef je antwoord, is een andere mod je voor :)

Geplaatst:

Wouterjan_

• Auteur

Dubbelpost komt vrij weinig voor. 1x per week ofzo. Om daarvoor functionaliteit te bouwen is een beetje overdone IMHO

Daarnaast kan iemand een uitgebreid antwoord aan het typen zijn terwijl jij je bericht weghaalt.

Gebeurt ons mods ook weleens. Gooi je een topic op slot krijg je een boos mailtje dat iemand net een compleet boek wilde posten en dat dat nu dus weg is. ::)

Edit: Dit gebeurt dus ook. Geef je antwoord, is een andere mod je voor :)

Haha, ja dan moet je het niet doen.

Ik moet gewoon beter de citeer en de verander knoppen uit elkaar houden ;D

Geplaatst:

Jero

Ja die knopjes zijn in dit forum precies omgedraaid ik had er ook last van :)

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Ja die knopjes zijn in dit forum precies omgedraaid ik had er ook last van :)

precies omgedraaid t.o.v. wat? Andere fora die je bezoekt? Dat zal best kunnen, maar voor zover mij bekend is er geen standaard forum layout voor knopjes ;)

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.