• 0

Posters laten drukken of niet

Goede avond!

 

Ik zit er over te denken om posters te laten bedrukken en die voor een euro mee te versturen bij de bestellingen.

Maar wil graag even jullie mening over de poster. Is dit een goede poster daarvoor? Of moet er nog wat anders? Of moet het maar helemaal niet?

Ik wil ze gaan drukken op A2 formaat.

 

edit: geen idee hoe het kan, maar de poster ziet hier er nogal raar uit. Kleuren zijn heel anders dan toen hij nog op mijn pc stond =s

stuiterballena2posterklein.thumb.jpg.dc8a28f5d8dc1749336f98d5f0beb1b4.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Absoluut niet voor laten betalen. Als mensen een poster willen draaien ze die zelf uit op foto, of gaan ze naar een winkel zoals Expo etc. De kosten voor posters zijn dermate laag (echt dubbeltjes en centenwerk tegenwoordig) - dat je dit gewoon ter service aan kan bieden.

 

Zoals eerder vermeld, zet er reclame op, dan heeft het een wisselwerking > Free Publicity. Ik ben zelf ouder en zou echt niet voor zo'n poster betalen als ik stuiterballen bestel. Dit is uiteraard persoonlijk, maar als ik op je site kom wil ik stuiterballen kopen en verwacht ik geen poster aankoop. Als ik het goed heb gezien is die euro voor een poster net zoveel als een stuiterbal..

Link naar reactie
  • 1

Beter en minder duur zijn stickers laten maken en die gratis meesturen.

 

Kinderen zijn gek op stickers en plakken die overal op, als je bedrijfsnaam er dan ook nog op staat is dat mooie reclame.

Jouw taak om het ontwerp zo te maken dat kinderen willen "pronken" met jouw sticker.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

Vergeet niet dat je de poster moet vouwen om mee te sturen, of het wordt een heel groot pakket. En een poster met vouwen is niets waard. Dus in dat opzicht ook zeker niet voor laten betalen.

Je kunt er beter een kleurplaat van stuiterballen bijdoen, gewoon A4 formaat, zwart/wit printje (als inderen het goede publiek is tenminste)

Dat kleuren in print anders zijn dan op papier is altijd zo, op het scherm is het RGB met een veel groter bereik dan drukwerk met CMYK-kleuren.

Link naar reactie
  • 0

bedenk me net ineens dat je jezelf gigantisch veel kosten op de hals haalt.

 

stuiterballen passen in elk standaard doosje.

 

ik zou het als ouder jammer vinden al ik eerst de poster moet strijken op de keukentafel, omdat deze in een doosje gepropt zat, of 6 keer dubbelgevouwen.

 

Je zult dus langere dozen moeten kopen. Geen kokers, want die gaan rollen en vergen soms een toeslag bij vervoerder.

 

Volgens mij kun je beter één of andere houdbare bewaarbox oid gebruiken als verzendverpakking die men dan ook meteen gebruikt om die @#$%% ;) stuiters in op te ruimen.

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
  • 0

Hmm, ja denk dat jullie gelijk hebben. Dacht ik kan hem in 4e vouwen maar daar zullen ze ook niet mooier worden.

 

Mocht ik ze nog willen mee sturen is het inderdaad een goed idee om ze gratis te versturen maar wel optioneel.

Ik ga kijken of ik leuke stickers kan maken met de stuiterballen en het logo!

 

Link naar reactie
  • 0

Zat er nog even over na te denken en wat dacht je van een stuiterballen club met elke maand een nieuwsbrief over leuke wetenswaardigheden over stuiterballen ( kwestie van het net internationaal afstruinen) met een eigen Hyves pagina.

 

Is maar een opzetje maar valt met wat inspanning iets leuks van te maken.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

Zat er nog even over na te denken en wat dacht je van een stuiterballen club met elke maand een nieuwsbrief over leuke wetenswaardigheden over stuiterballen ( kwestie van het net internationaal afstruinen) met een eigen Hyves pagina.

 

Is maar een opzetje maar valt met wat inspanning iets leuks van te maken.

Hmm, daar moet ik eerst eens goed naar kijken of dat voor langere termijn haalbaar is. Maar is wel een beetje heel uitgebreid buiten de gewone webshop. Maar wel een leuk idee!

Link naar reactie
  • 1

 

Zat er nog even over na te denken en wat dacht je van een stuiterballen club met elke maand een nieuwsbrief over leuke wetenswaardigheden over stuiterballen ( kwestie van het net internationaal afstruinen) met een eigen Hyves pagina.

 

Is maar een opzetje maar valt met wat inspanning iets leuks van te maken.

 

valt mee, hyves pagina aanmaken en je nieuwsbrieven kun je ook in je eigen shop opslaan/ publiceren.

 

ventileren in de netwerksites.

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.