Mijn verontschuldigingen als dit een RTFM vraag is. Ik heb zelf geprobeerd het antwoord te vinden maar dit is niet gelukt :-[, wellicht omdat deze materie nieuw voor me is als aspirant-ondernemer ???.
Indien een Nederlandse BV (DGA woont in Nederland) (uitsluitend) inkomsten uit Belgie heeft, is dan de Nederlandse of Belgische vennootschapsbelasting verschuldigd?
Het betreft voor dit moment (startende onderneming) slechts 1 opdrachtgever in Belgie, nog geen in NL. Werkzaamheden in BE is management (van een nonprofit organisatie).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Grensarbeider
Grensarbeider
Mijn verontschuldigingen als dit een RTFM vraag is. Ik heb zelf geprobeerd het antwoord te vinden maar dit is niet gelukt :-[, wellicht omdat deze materie nieuw voor me is als aspirant-ondernemer ???.
Indien een Nederlandse BV (DGA woont in Nederland) (uitsluitend) inkomsten uit Belgie heeft, is dan de Nederlandse of Belgische vennootschapsbelasting verschuldigd?
Het betreft voor dit moment (startende onderneming) slechts 1 opdrachtgever in Belgie, nog geen in NL. Werkzaamheden in BE is management (van een nonprofit organisatie).
Bij voorbaat dank,
Nico
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33966-vennootschapsbelasting-nl-be/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag