Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
doubleart
Tegenwoordig voorzien van mooie hersluitbare dopjes, klepjes of flapjes: het sappak. Alles om het gebruik makkelijker te maken, maar getver wat een onhandige zooi. Bij het openmaken gaat het al mis: om het zilverfolietje onder het klepje eraf te trekken moet je kracht zetten op het pak zodat er een stevige druk ontstaat. Folietje eraf en flats! Eerste scheut ligt alweer over het aanrecht.
Ik verlang naar de tijd dat zo'n pak opengeknipt kon worden. Aan de bovenkant een gat erin snijden om wat lucht toe te laten en inschenken die handel. Niet dat die oplossing super was, maar het gaf (bij mij) een stuk minder troep.
Dus is hier een ondernemer aanwezig met goede sappakcontacten, zoek een ontwerper, kom met iets dat wel mooi werkt, en zorg dat appelsientje en al die andere sapmakers het gaan gebruiken. Ik wil me wel opofferen als testpersoon en mij heb je in ieder geval als klant! (waarschijnlijk als enige :) )
www.booreiland.nl | Graphique très chic!