Ik heb via de zoekfunctie gezocht, maar het goede antwoord niet vinden.
Een klant heeft aangegeven het pakket niet ontvangen te hebben. Inmiddels loopt er al een onderzoek, aangezien volgens track en trace het pakket wel is afgeleverd. Ik ben met de klant overeengekomen dat ik na 1 week de artikelen opnieuw op zou sturen.
Nu mijn vraag: wat moet ik op het factuur zetten en inboeken in mijn boekhouding (ik gebruik Snelstart). Moet ik eerst alle artikelen en onderaan soort van korting geven, zodat het bedrag op 0 uitkomt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ilse11
Ilse11
Ik heb via de zoekfunctie gezocht, maar het goede antwoord niet vinden.
Een klant heeft aangegeven het pakket niet ontvangen te hebben. Inmiddels loopt er al een onderzoek, aangezien volgens track en trace het pakket wel is afgeleverd. Ik ben met de klant overeengekomen dat ik na 1 week de artikelen opnieuw op zou sturen.
Nu mijn vraag: wat moet ik op het factuur zetten en inboeken in mijn boekhouding (ik gebruik Snelstart). Moet ik eerst alle artikelen en onderaan soort van korting geven, zodat het bedrag op 0 uitkomt?
Graag hoor ik of iemand mij hierbij kan helpen.
Groet,
Ilse
www.uniekekussens.nl - Sierkussens en meer!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34706-pakket-kwijt-post-nl-artikelen-opnieuw-sturen-en-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag