Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kena
Hallo,
Ik doe zaken met particulieren, die krijgen van mij een factuur op briefpapier. Nu heb ik nieuw briefpapier besteld, alleen is de kwaliteit minder dan de laatste druk (andere drukker, wat misverstanden etc etc). Ik hoef het niet af te nemen (foutje in de communicatie), maar twijfel nu of ik het niet toch moet gebruiken.
Ik gebruik de kleur oranje, die bij deze druk wat flets is. Verder ziet het er prima uit.
Maar ik verstuur mijn briefpapier naar particulieren, denk niet dat die hier nauw naar kijken. En als ik het briefpapier ga afnemen kost het me maar een kwart van wat ik de laatste keer heb betaald.
Mijn grafisch vormgever krijgt waarschijnlijk een hartaanval als ze dit briefpapier ziet ;D, maar ja… is het echt nodig om ‘duur’ briefpapier te gebruiken in mijn business (online reisbureau)?
P.S.
Ik verstuur mijn facturen trouwens per post omdat ik meteen ook folders mee stuur.