• 0

Alternatief voor Telefonie

Beste Leden,

 

Wellicht dat iemand mij hier kan helpen, voor het voortzetten van mijn onderneming ben ik opzoek naar een provider waarbij ik een vast telefoonnummer kan doorschakelen naar mobiel.

 

In eerste instantie had ik een 2e nummer aangevraagd bij Ziggo, helaas niet mogelijk maar 1 nummer per adres.

 

Wat ik daarna na lang zoeken op internet gevonden had is http://www.ereceptionist.nl, maar zijn hier nog financieel aantrekkelijke alternatieven voor ?

 

Graag hoor ik van jullie.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik betaal momenten (België) een 20,00 EUR vaste kosten + 5,00 EUR gesprekskosten (die vooral komen door het doorverbinden naar mijn GSM).

 

Alle uitgaande telefoons doe ik via VOIP. gewoon headset kopen en je kan vertrekken, is bakken goedkoper dan de klassieke lijn te gebruiken.

 

Link naar reactie
  • 0

gewoon headset kopen en je kan vertrekken

 

Even om te voorkomen dat het beeld ontstaat dat bellen via voip alleen kan met een computer:

 

Bellen via voip is vergelijkbaar als bellen over een analoge of ISDN lijn, maar dan over voip.

Zoals wij het bij bedrijven oplevren wordt er gewoon gebruik gemaakt van vaste bureautoestellen.

 

Er is dus geen computer nodig en deze hoeft ook niet aan te staan indien je wenst te bellen.

Dit zijn helaas toch nog vooroordelen die de ronde doen, vandaar adt ik het toch even toelicht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ryan Kalkhoven

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie
  • 0

gewoon headset kopen en je kan vertrekken

 

Even om te voorkomen dat het beeld ontstaat dat bellen via voip alleen kan met een computer:

 

Bellen via voip is vergelijkbaar als bellen over een analoge of ISDN lijn, maar dan over voip.

Zoals wij het bij bedrijven oplevren wordt er gewoon gebruik gemaakt van vaste bureautoestellen.

 

Er is dus geen computer nodig en deze hoeft ook niet aan te staan indien je wenst te bellen.

Dit zijn helaas toch nog vooroordelen die de ronde doen, vandaar adt ik het toch even toelicht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ryan Kalkhoven

 

Of gewoon met je iPhone of andere smartphone met VOIP applicatie. Werkt perfect!

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

gewoon headset kopen en je kan vertrekken

 

Even om te voorkomen dat het beeld ontstaat dat bellen via voip alleen kan met een computer:

 

Bellen via voip is vergelijkbaar als bellen over een analoge of ISDN lijn, maar dan over voip.

Zoals wij het bij bedrijven oplevren wordt er gewoon gebruik gemaakt van vaste bureautoestellen.

 

Er is dus geen computer nodig en deze hoeft ook niet aan te staan indien je wenst te bellen.

Dit zijn helaas toch nog vooroordelen die de ronde doen, vandaar adt ik het toch even toelicht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ryan Kalkhoven

 

Of gewoon met je iPhone of andere smartphone met VOIP applicatie. Werkt perfect!

Als je een Android telefoon hebt van versie 2.3 of nieuwer, zit er zelfs standaard VOIP (SIP) ondersteuning in de telefoon :)

Link naar reactie
  • 0

VoIP zou een mooie oplossing zijn voor je probleem.

Maar om het te laten binnenkomen op je smartphone moet je wel een goede internet verbinding hebben.

Wij testen veel met VoIP, maar gaat altijd goed op Wifi, maar op 3G blijft het kuren geven.

Gesprekken komen dan vaak niet door, of delen van het gesprek vallen weg.

 

Een simpele oplossing is door het vanuit je centrale (B.v: HostedPBX) eerst een aantal keer te laten overgaan op een vast toestel en dat door te schakelen naar je mobiel.

De klant merkt hier niets van. Nadeel is dat jij ook een deel gesprekskosten dan meebetaald, maar dat is vaak zeer laag met VoIP.

PowerXS Telecom - xDSL - Glasvezel - VoIP - ICT Diensten

Link naar reactie
  • 0

Als je alleen een vast nummer wil dat altijd staat doorgeschakeld, heb je aan een VOIP nummer voldoende. Wil je meer dan dat (en daar lijkt het op), zoals

- uitbellen (via VOIP)

- geavanceerde routering (vast toestel, tijdschakeling, meer toestellen etc)

- Welkom en/of Antwoord bij afwezigheid

 

Dan is een oplossing waarbij je gebruik kan maken van centrale-functies de aangewezen weg. Zonder er een aan te schaffen uiteraard. Neem voor de totale vergelijking ook de belkosten mee. Als je doorschakelt naar mobiel betaal je zelf de vast naar mobiel kosten. Niet bij twee grote providers (op hetzelfde netwerk), maar daar zijn de vaste kosten en belkosten voor andere/normale gesprekken weer hoger.

 

Dit is mijn eerste bericht op HL en ik wil de regels niet overtreden, dus namen en rugnummers staan er niet bij, maar via email kan ik je altijd meer info geven.

Workvoice - Spraakmakende Telefonie voor Ondernemers en Professionals

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.