Hoe sterk sta ik als ik dit allemaal laat ondertekenen door een klant die bijv een proefrit wilt maken. Dus wettelijk en juridisch gezien , sta ik dan sterk als die gene te hard rijd en een boete krijgt of dat als die gene een ongeluk maakt?
Verklaring inzake proefrit
Ondergetekende:
De heer / mevrouw : ……………………………………………………………..…
Adres : ………………………………………………………………..……………
Postcode :…………………………………………………………………………….
Plaats : ……………………………………………………………..………………
Rijbewijsnummer (!) : ………………………………………………………………
Merk:……………………………………………………………...
Type: ……………..………………………………………………
Kleur: ……………………..………………………………………
Kenteken:…………………….. ………………………………….
Koper verklaart zich volledig aansprakelijk voor alle schade en eventuele (verkeers)boetes welke voortvloeien uit deze bruikleenovereenkomst. Koper verklaart tevens bevoegd te zijn om bovengenoemde motorvoertuig te besturen.
Koper staat zijn / haar rijbewijs af tijdens de proefrit. Door het ondertekenen van dit document accepteert ondergetekende alle verantwoordelijkheden welke hierboven zijn genoemd.
Tijdstip aanvang proefrit: …………….. Tijdstip einde proefrit ……………………….
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
Hoe sterk sta ik als ik dit allemaal laat ondertekenen door een klant die bijv een proefrit wilt maken. Dus wettelijk en juridisch gezien , sta ik dan sterk als die gene te hard rijd en een boete krijgt of dat als die gene een ongeluk maakt?
Verklaring inzake proefrit
Ondergetekende:
De heer / mevrouw : ……………………………………………………………..…
Adres : ………………………………………………………………..……………
Postcode :…………………………………………………………………………….
Plaats : ……………………………………………………………..………………
Rijbewijsnummer (!) : ………………………………………………………………
Merk:……………………………………………………………...
Type: ……………..………………………………………………
Kleur: ……………………..………………………………………
Kenteken:…………………….. ………………………………….
Koper verklaart zich volledig aansprakelijk voor alle schade en eventuele (verkeers)boetes welke voortvloeien uit deze bruikleenovereenkomst. Koper verklaart tevens bevoegd te zijn om bovengenoemde motorvoertuig te besturen.
Koper staat zijn / haar rijbewijs af tijdens de proefrit. Door het ondertekenen van dit document accepteert ondergetekende alle verantwoordelijkheden welke hierboven zijn genoemd.
Tijdstip aanvang proefrit: …………….. Tijdstip einde proefrit ……………………….
……………………………….. (Datum)…………………………
(Handtekening belangstellende bestuurder proefrit)
[titel aangepast - mod]
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
50 antwoorden op deze vraag