• 0

Verdiensten van een startpagina.nl pagina

Hallo,

 

Op dit moment kan ik een contract tekenen bij startpagina.nl voor een onderwerp wat in google 18.000 keer per maand wordt gezocht.

Dit is een redelijk bezoekersaantal maar wellicht te weinig om de €120,- euro per jaar die startpagina aan mij vraagt eruit te halen.

Kan iemand een redelijke schatting geven van de opbrengsten van het beheren van deze startpagina pagina?

 

 

www.pedicuremotoren.nl, https://electricnailfiles.co.uk, www.rentindicator.com, www.brewto.eu

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

120 EURO per jaar, wat zou je er anders mee willen doen? Lijkt me in het niet te vallen bij de tijdsbesteding.

 

Van een bekende en zeker van een ongenoemde startpagina is het lastig schatten wat de opbrengsten kunnen zijn, zolang jij niet vertelt, hoe je er aan denkt te kunnen gaan verdienen en wat je daarvoor gaat doen...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het onderwerp betreft een ongevaarlijke (chronische)ziekte.

Door middel van lichamelijk onderzoek, therapieën en medische machines wordt de ziekte vast gesteld en verholpen.

 

Het lijkt mij voor bedrijven die deze onderzoeken, therapieën en machines aanbieden interessant om op de startpagina reclame te maken.

Verdiensten zouden komen uit een reclamebanner en adsense.

 

Nu begrijp ik dat het moeilijk is een schatting te geven vanwege de vele onbekende factoren.

Misschien kan een eigenaar van een aantal startpagina's (mocht die zich bevinden op higherlevel) een schatting geven?

 

 

www.pedicuremotoren.nl, https://electricnailfiles.co.uk, www.rentindicator.com, www.brewto.eu

Link naar reactie
  • 0

Je geeft zelf al een deel van het probleem aan: 18.000 zoekopdrachten in Google.

Dat betekent ten eerste dat een deel daarvan niet naar jouw linkverzameling komt maar direct naar een andere pagina gaat.

Verder zijn linkpagina's voor een groot deel achterhaald. Ze zijn vaak niet actueel, linkaanmeldingen duren weken waarna je bericht krijgt dat de pagina vol is, behalve als je betaald, en Google biedt meer makkelijker toegang tot hetzelfde.

Ik heb een aantal linkpagina's, met een paar bezoekers per dag houdt dat wel op.

 

Gek overigens dat je moet betalen om hun werk te mogen doen. Bij de meeste linkpagina's kun je gratis pagina's aanmaken. Verdien je 120 euro per jaar zonder iets te hoeven doen. En er zijn linkpagina's met een betere naam (reputatie) dan startpagina.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.