• 0

Wat vinden jullie van mijn herziene nieuwe website.

Omschrijving van je concept:

Voor mij nog telkens een nieuwe website, in december 2011 is de eerste lancering hier al geweest, er zijn gelukkig veel kritische reacties op gekomen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb nu besloten om een nieuw draadje te openen om weer met een frisse blik naar de site te kijken.

Achter de schermen is telkens gewerkt aan verbetering, zo is o.a. de pagina met "belevenissen", veranderd in "vakkennis".

Er is een home pagina bij gekomen.

Er zijn foto's van ondergetekende geplaatst.

De fotogallery is op mijn verzoek weer weggehaald.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

D.m.v. de pagina "vakkennis", mensen nieuwsgierig maken, een tipje van de sluier op te lichten, en mensen triggeren om contact op te nemen. Deze pagina zal nooit af zijn, er is altijd wel iets in concept geschreven, wat dan weer bijgevoegd wordt.

 

Hiermee natuurlijk laten zien dat de vakennis bij mij aanwezig is.

 

Tevens laten zien dat achter techniek een mens aanwezig is, en dat mensen te maken krijgen met een eenmansbedrijf, en de voordelen daarvan.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het zij geen ellenlange introducties, en ook een stukje voorlichting waarbij niet diep in wordt gegaan op theorie, maar begrijpelijk wordt uitgelegd wat er komt kijken bij de aanleg van elektriciteit en wat voor mogelijkheden er nog meer zijn.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Zijn de teksten pakkend genoeg, is de website spannend genoeg om het contact te maken.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 1

Rick,

 

Ik vindt het een mooie site je hebt ook een erg mooi logo. Ook erg leuk en persoonlijk om jou op de fotos te zien staan! Weten klanten meteen met wie ze te maken krijgen. Dit zie je niet vaak in deze branche.

 

Als ik 2 dingen mag zeggen die ik een beetje mis, het zou leuk zijn als je een mooi shirt met jouw bedrijfs logo erop aanhad en toch mis ik 1 fototje met jouw werkzaamheden. (misschien wel een fototje dat jij aan het werk ben aan een installatie?) Ik heb toch het idee dat mensen altijd graag zien wat je doe.

 

Met vriendelijke groet,

Peter

Link naar reactie
  • 1

Je teksten lezen nu aardig weg. Ik zit nog wel te kijken naar je menu. "Installeren" dekt voor mijn gevoel de lading niet. Bij mij kwam "Laten doen?" op als tegenhanger van "Zelf doen?" ...

 

Op de pagina "Storing" mag je nog even een tikfoutje wegwerken, er staat nu "peroonlijk" i.p.v. persoonlijk. En de mouse-over tekst bij de foto op de pagina "Contact" is "SAMSUNG DIGITAL CAMERA", daar zou ik ook wat aan doen.

 

Tot slot: er zijn hele verhalen geschreven over foto's van personen op websites en of ze dan de bezoeker moeten aankijken of juist niet. Op je homepagina kijk je me aan en ik merkte dat mijn aandacht tijdens het lezen daardoor werd afgeleid. De grote hoeveelheid witruimte tussen de tekst en de foto helpt daar ook niet bij. De positie van de kapotte lamp op de pagina "Storing" vind ik wat dat betreft ook geslaagder dan die van de meter op de pagina "Zelf doen?". Maar misschien ligt dat aan mij en moet je een paar mensen eens vragen hoe dat overkomt.

Link naar reactie
  • 1

Hoi Rick,

 

Lekker fris oogt jouw website. :)

Wat ik ook wel krachtig vind, zijn je artikelen die je plaatst. Daarmee geef je net iets meer dan een ander bedrijf.

 

Wel vraag ik me af of je doelgroep niet wat beter kunt omschrijven. Ben je er juist voor de particulier of ook voor dat grote bedrijf met 500 medewerkers? Ik vind je in de tekst dan ook twijfelachtig overkomen en ik krijg de indruk dat je iedereen wilt bedienen en dat maakt je focus op je communicatie minder scherp.

 

Vertel juist waarom ze bij jou moeten zijn...omdat jij de deskundige elektricien bent die volledige aanleg van elektra doet in nieuwe woningen, etc. Dus iets krachtigere woorden gebruiken en altijd in de tegenwoordige tijd schrijven.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties.

 

@peter, omdat zowel het ontwerp van de website en ontwerp logo door 1 persoon gedaan is, moesten er keuzes worden gemaakt, en de shirts met logo waren nog niet klaar, misschien deze zomer nog, shirts zijn nu besteld.

 

@Ard, bedankt.

 

@John, ook weer bedankt voor je kritische blik, ga ik iets mee doen.

 

@Imogene, ga ik over nadenken, misschien een tekstschrijver wat laten doen, maar eerst weer wat verdienen. :)

 

@Sabra, call to action is een goeie, de foto is door een fotograaf gemaakt, ik heb ze in eerste instantie afgekeurd, toen kwam de fotograaf zelf met deze opzet aan, dat is zo doorgevoerd.

Link naar reactie
  • 1

Rustige en overzichtelijke website!

 

Persoonlijk zou ik iets aan je teksten doen. Kort en bondig werkt het beste op een website.

Nu zijn de tekstblokken vaak wat lang. Ik meen me te herinneren (cursus webschrijven) dat

je zo max 6 tot 8 regels per blok zou moeten aanhouden.

Misschien dat je met een opsomming / bullets kunt werken. En vaker met dikgedrukte tussenkopjes.

 

 

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 1

Paar kleine puntjes:

 

De foto op de storingspagina is net iets te breed; hij valt net over de tekst.

 

Op de pagina 'laten doen' staat: "Ik zorg voor correcte aanpassingen i.v.m. nieuwe apparatuur. ", beter lijkt me "ik zorg voor correcte aanpassingen voor de nieuwe apparatuur". Of "ik verzorg de aanpassingen voor de nieuwe apparatuur".

 

De kleur voor de linkjes op de homepage is nagenoeg hetzelfde als de tekst. Ik zou ze of onderstrepen (niet alleen als je met de muis er over beweegt zoals nu) of een herkenbare blauwe kleur geven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.