Voor mij nog telkens een nieuwe website, in december 2011 is de eerste lancering hier al geweest, er zijn gelukkig veel kritische reacties op gekomen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb nu besloten om een nieuw draadje te openen om weer met een frisse blik naar de site te kijken.
Achter de schermen is telkens gewerkt aan verbetering, zo is o.a. de pagina met "belevenissen", veranderd in "vakkennis".
Er is een home pagina bij gekomen.
Er zijn foto's van ondergetekende geplaatst.
De fotogallery is op mijn verzoek weer weggehaald.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
D.m.v. de pagina "vakkennis", mensen nieuwsgierig maken, een tipje van de sluier op te lichten, en mensen triggeren om contact op te nemen. Deze pagina zal nooit af zijn, er is altijd wel iets in concept geschreven, wat dan weer bijgevoegd wordt.
Hiermee natuurlijk laten zien dat de vakennis bij mij aanwezig is.
Tevens laten zien dat achter techniek een mens aanwezig is, en dat mensen te maken krijgen met een eenmansbedrijf, en de voordelen daarvan.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het zij geen ellenlange introducties, en ook een stukje voorlichting waarbij niet diep in wordt gegaan op theorie, maar begrijpelijk wordt uitgelegd wat er komt kijken bij de aanleg van elektriciteit en wat voor mogelijkheden er nog meer zijn.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zijn de teksten pakkend genoeg, is de website spannend genoeg om het contact te maken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Omschrijving van je concept:
Voor mij nog telkens een nieuwe website, in december 2011 is de eerste lancering hier al geweest, er zijn gelukkig veel kritische reacties op gekomen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb nu besloten om een nieuw draadje te openen om weer met een frisse blik naar de site te kijken.
Achter de schermen is telkens gewerkt aan verbetering, zo is o.a. de pagina met "belevenissen", veranderd in "vakkennis".
Er is een home pagina bij gekomen.
Er zijn foto's van ondergetekende geplaatst.
De fotogallery is op mijn verzoek weer weggehaald.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
D.m.v. de pagina "vakkennis", mensen nieuwsgierig maken, een tipje van de sluier op te lichten, en mensen triggeren om contact op te nemen. Deze pagina zal nooit af zijn, er is altijd wel iets in concept geschreven, wat dan weer bijgevoegd wordt.
Hiermee natuurlijk laten zien dat de vakennis bij mij aanwezig is.
Tevens laten zien dat achter techniek een mens aanwezig is, en dat mensen te maken krijgen met een eenmansbedrijf, en de voordelen daarvan.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het zij geen ellenlange introducties, en ook een stukje voorlichting waarbij niet diep in wordt gegaan op theorie, maar begrijpelijk wordt uitgelegd wat er komt kijken bij de aanleg van elektriciteit en wat voor mogelijkheden er nog meer zijn.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zijn de teksten pakkend genoeg, is de website spannend genoeg om het contact te maken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35622-wat-vinden-jullie-van-mijn-herziene-nieuwe-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag