Maakt het veel verschil of ik persoonlijk een ingebreke stelling verstuur of dat ik hiervoor een advocaat inschakel?
Ik begrijp wel dat het wat professioneler staat om het vanuit een advocatenkantoor te laten sturen, zijn er meer voordelen aan of kan ik het ook uit eigen naam. Overigens is dit geen vraag voor een format "In gebreke stelling" de brief staat al klaar.
Punt is wel dat het een dienst betreft en dat ik nog enigszins normaal zou moeten kunnen communiceren met de andere partij.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SleinV
SleinV
Maakt het veel verschil of ik persoonlijk een ingebreke stelling verstuur of dat ik hiervoor een advocaat inschakel?
Ik begrijp wel dat het wat professioneler staat om het vanuit een advocatenkantoor te laten sturen, zijn er meer voordelen aan of kan ik het ook uit eigen naam. Overigens is dit geen vraag voor een format "In gebreke stelling" de brief staat al klaar.
Punt is wel dat het een dienst betreft en dat ik nog enigszins normaal zou moeten kunnen communiceren met de andere partij.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35648-in-gebreke-stellen-advocaat-voor-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag