Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
1_2510
1_2510
beste,
ik zit met een dilemma , wellicht kunnen jullie tips geven.
sinds enige tijd loop ik met een idee rond voor een nieuw product , een meubelstuk.
ik ga daarin wat dingen combineren , ik denk revolutionair.
ik heb een paar avonden zitten googelen , maar niets gevonden wat lijkt op het idee wat ik heb.
het zal wel een prijzig product worden , dus wellicht een niche markt , maar ik geloof in het idee dat er mensen zijn die dit willen hebben.
ik ga binnenkort een prototype maken , maar dan.
het idee is om dit te laten zien aan een soort van freelance vertegenwoordiger , die vele connecties heeft in verkooppunten.
ook denk ik dat die man feeling heeft met de markt , en een goede mening kan geven.
maar hoe ga ik dat dan aanpakken , ik moet er natuurlijk voor waken dat niet iemand met dit idee wegloopt.
de kans bestaat dat het opgepikt word door andere makers...
zou ik dit idee proberen te verkopen , ik wil het eigenlijk zelf doen , maar hoe bescherm ik dit zo lang mogelijk ?
octrooi is geen optie denk ik..
natuurlijk zouden anderen het ook kunnen maken , als ik de combinaties aan kan komen , kunnen anderen het ook .
ik denk alleen dat nog niemand de combinatie bedacht heeft...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35685-nieuw-meubel-hoe-lanceren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag