• 0

CRM systeem gezocht - liefst gratis (low cost) en in de cloud

Hoi,

Ik ben een sales freelancer en ben nu binnengekomen bij een bedrijf die geen CRM systeem heeft ::)

Alles moet ik bijhouden in een Excel sheet. Dit werkte in het begin prima, maar wordt nu erg onoverzichtelijk.

Helaas wil mijn opdrachtgever alleen met gratis programma's werken (of heel goedkoop - 200,- vind ze al veel) en het programma moet dan ook nog "in the cloud" zijn. Liefst geïntegreerd met Gmail. Installatie op een computer of server mag dus niet.

Iemand een idee of een tip?

Een diep gefrusteerde zzp-er

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

• 0

Probleem vandaag opgelost! Kijk eens op www.perfectview.nl is gratis voor 1 gebruiker en biedt werkelijkwaar alles wat je nodig hebt. Van het invoeren van leads, bronnen en offerte sjablonen tot het factureren en resultaten aquisitie. Absolute aanrader. "We hebben hem zelf ook!" :-)

• 0

Probleem vandaag opgelost! Kijk eens op www.perfectview.nl is gratis voor 1 gebruiker en biedt werkelijkwaar alles wat je nodig hebt. Van het invoeren van leads, bronnen en offerte sjablonen tot het factureren en resultaten aquisitie. Absolute aanrader. "We hebben hem zelf ook!" :-)

Ik werk zelf ook met PerfectView en ben er ook tevreden over.

Er is een integratie met Gmail en zelfs je afspraken kan je synchroniseren met andere programma's.

www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer

• 0

Kijk ook op . Je kan het 1 maand gratis gebruiken, daarna een paar tientjes per maand. Je documenten en bestanden worden in de cloud opgeslagen Het is perfect te integreren met Gmail mail, agenda e.d.

Marketeer bij SpinOffice CRM - de meest eenvoudige CRM oplossing voor het MKB.

• 0

basecamp.com

is 20 euro permaand is dit teveel?

dan moet je jouw klant uitleggen dat dit een hoop tijd scheelt(tijd is geld), en dat je een super overzicht krijgt waardoor je nog sneller kan werken (houdt je dus nog meer geld over)

• 0

Ik werk er sindskort mee en ik ben er erg tevreden over!

Je bedoelt, je werkt er sinds kort bij en je bent erg tevreden over je eigen bedrijf of werkgever. Fijn! ::) :P

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

• 0

Ik zou gaan voor PerfectView, ZoHo of Exact Online. Exact is met name interessant als er ook meer dan alleen CRM gevraagd wordt (boekhouding e.d.). CRM is in dat geval zelfs een gratis module op de rest (helaas niet los te verkrijgen).

Vergelijk Online CRM software: http://www.vergelijk-online-crm.nl

• 0

Topic is al meer dan een jaar oud. Ik mag aannemen dat TS intussen al is voorzien (al horen we wel graag voor welke oplossing hij/zij heeft gekozen) of werkt wellicht al niet eens meer bij deze opdrachtgever.

Mooi toch, die oude koeien die soms verward en druipend uit de sloot komen kruipen? Ik zeg, reus voor die man!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar