• 0

Nieuwe foto op website.

Bij het maken van de nieuwe website zijn er een aantal consessie's gedaan.

Een daarvan was de foto op de homepage van de website, omdat de bedrijfskleding nog niet klaar was, is deze foto nu gemaakt in vrijetijdskleding.

Haak je daar op af als een E-installateur zoekt of niet.

De bedrijfskleding is nu klaar, aan de hand van de uitslag van deze poll wordt er wel of niet een nieuwe foto gemaakt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Misschien is het ook de discussie niet waard, de fotograaf vindt zijn foto te gek, hij wil ook graag zijn naam op de site. Dat gun ik hem ook. Ik had ze in eerste instantie afgekeurd, maar hij heeft dit ervan gemaakt, en voel me er niet gelukkig bij, vandaar dat ik de mening van HL-leden vraag .

 

Ik heb zelf nog wel een ander idee met een foto en die laat ik dan wel maken. Wordt geen werkfoto, dat past deze niet mooi in de site, zoals de foto er nu in staat.

 

@dennizvd uitsluitend een overall voor een monteur komt op mij wel wat stigmatiserend over.

@Matthijs, ik zal er naar kijken.

@ Frans, eerlijke antwoorden, die ik ook graag wil horen.

BedrijfskledingRitske.thumb.jpg.d2cdcc3716c3ce009f1ac48154a95218.jpg

Link naar reactie
  • 0

Ik zou niet afhaken van de foto die je nu op de website hebt staan, maar eentje in werkkleding zou wel netter staan (zeker omdat het blauw mooi past bij de rest van de kleuren). Pose is verder prima.

 

Ik zou dan ook wel de foto op de contactpagina vervangen. Als je bedrijfswagen bestickerd is zou het mooi zijn als je logo er dan ook mooi op staat.

Link naar reactie
  • 2

Je komt niet over als een bedrijf, en dus ben ik al afgehaakt.

 

Je komt over als een bedrijf als ik je bij een klant in bedrijfskleding bezig zie met een klus, en ik je bedrijfsauto ook kan zien.

 

Laat me weten dat je in deze wereld bestaat en actief bent, i.p.v. een startup die niet weet wat hij doet, door niet een generieke foto zonder achtergrond te maken die overal ter wereld gemaakt had kunnen worden, maar een foto van jezelf in actie bij klanten.

 

Mijn mening...

Link naar reactie
  • 0

Antwoorden zijn duidelijk, de foto gaat eraf, we (mijn vrouw en ik) gaan deze week wel foto's maken, kan ik ze ook nog een keer verwisselen.

 

Als er ook maar 1 klant afhaakt vanwege de foto dan is dat een gemiste kans.

 

En dan nog met Ruben het project afronden onder genot van een biertje.

:)

Link naar reactie
  • 0

Beste Rick,

 

Met werkkleding zal het geheel er beter uitkomen. Je website ziet er strak en zakelijk uit, nu nog de zakelijke kledij ;) . Wat mij betreft zou je nu ook een hele blije klant kunnen zijn die een onderdeel van een boiler geleverd heeft gekregen, haha.

 

Goede kleur gekozen trouwens voor je werkkleding. Ziet er goed uit.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.