• 0

Bedrijfsruimte op het internet (soort funda)??

Misschien zoek ik verkeerd of zijn de pagina's niet goed te vinden, maar ik mis eigenlijk een goede website (soort funda) voor bedrijfs- en kantoorruimte.

Weet iemand misschien of een dergelijke site bestaat, zo ja zou ik graag de url ontvangen.

 

 

Dat ken ik wel van hem ja!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad :)

Ik heb Code9 Media (www.code9.nl) bereid gevonden met me te partneren om de achterkant van de site te gaan maken, dus de bal is nu aan het rollen.

Ik ben nu nog uit de mogelijkheden aan het destilleren wat een slimme (lichtgewicht!) manier is om dit in een vorm te gieten.

Mensen die mee willen bouwen hieraan zijn van harte uitgenodigd om even contact met me op te nemen! (info@impulsant.nl) Als e.e.a. wat duidelijker is zal ik even een bericht plaatsen in deze thread.

Op zich heb ik het te druk met ondernemen om te ondernemen ;)maar opportunity knocks.

Aan de slag dus. Er is een naam, een ontwerp, een achterkant, een netwerk en genoeg koffie op voorraad, dus hop on board.

 

Annedien

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Voordat we te snel van stapel lopen heb ik uitgezocht hoe het met Officematch zit. Het is een showproject van internetdienstverlener Quercus Internet Partners (www.qip.nl) in Amersfoort. Dit zeggen zij van hun project:

Binnenkort gaat dit nieuwe project van ons online. De reden dat wij deze portal opstarten bestaat hoofdzakelijk uit de behoefte al ons kunnen te laten zien aan (potentiele) klanten. Door de huidige economische omstandigheden worden offertes niet altijd volledig geaccepteerd waardoor essentiële onderdelen van projecten niet geïmplementeerd worden. Via Officematch.nl kunnen we aantoonbaar bewijzen dat er meer kansen zijn door volledige invoering van de aanbevolen strategie.

 

 

De Aanpak

Officematch.nl is een unieke plek waar organisaties op een nieuwe manier vraag en aanbod van bedrijfsruimte kunnen matchen. De onlangs opgezette, onafhankelijke website stelt gebruikers in de gelegenheid kantoor-, bedrijfs- of magazijnruimte zelfstandig aan te bieden. Tegelijkertijd maakt Officematch.nl het voor wie zoekend is mogelijk om snel en efficiënt inzicht te krijgen in actuele beschikbare ruimten. Beide partijen zijn bij Officematch.nl dus matchwinner!

 

Misschien kunnen we beter met hun partneren zodat we samen sterker op de markt komen?

 

Pim.

 

 

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Pim,

Ziet er interessant uit, zal ze eens benaderen die mensen van officematch.

Het lijkt me ook meer een kwestie van slim partneren en een distributiekwestie (distributie van informatie) en een heldere propositie dan om nou het wiel opnieuw te gaan uitvinden.

Sleutelwoorden in deze: startups, de verhuurder betaalt, vraaggestuurd (dus niet: wij knutselen wat vanuit een push-gedachte), wendbaar, professioneel, overzichtelijk en fris (ik zie nogal wat rommelige niet-vraaggestuurde zelfkickerij als ik eens wat sites bezoek).

Toen ik het loqate concept in april aan mijn broer (werkzaam in de makelaardij) voorlegde was hij heel kritisch- en terecht. Zowel aan aanbod- als aan vraagkant vraagt het om een paradigm shift. Die shift aanmoedigen en er een platform voor bieden lijkt me de uitdaging. (En ook een manier om je uniek te positioneren ten opzichte van bestaande concepten?)

Er staat ook eenvoudigweg zo gruwelijk veel ruimte leeg-- een professionele oplossing hiervan (in plaats van doekjes voor het bloeden) waar beide partijen iets aan hebben lijkt me een mooi uitgangspunt. Helemaal de kapitaalvernietiging ermee oplossen zal niet lukken, maar alle beetje helpen.

 

Tegengas/bijval/andere perspectieven uiteraard welkom!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk ook eens op Marktplaats, daar staan ruim 600 advertenties Bedrijfsruimte. Er zijn slechts 7 advertenties 'bedrijfsruimte gezocht'.

 

Advertenties van een week oud zijn al wel gemiddeld 100 keer bekeken.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Wat betreft het Loqate concept: dit is tot werkend prototype uitgewerkt en na een tijdje bij gebrek aan [vanalles] weer gekilled. :)

Wel jammer want op zich is het volgens mij nog steeds een goed idee- ik heb her en der al wel bedrijven gezien die zoiets doen, weliswaar niet internet-based maar meer als makelaardij 'in real life'.

En er staat nog steeds genoeg bedrijfsvastgoed leeg...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.