• 0

Enquete maak-tool, wat vinden jullie ervan?

Omschrijving van je concept:

Snel en makkelijk een enquete maken. In eerste instatie gericht op studenten, maar eigenlijk voor iedereen interessant.

Sleep en pas de enquete aan ini 1 overzicht, geen gedoe met talloze pagina's waar je vragen moet invullen en aanpassen.

 

De site is: Enquete maken

En voorbeeld hoe een enquete eruit komt te zien is te vinden op Voorbeeld enquete

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De site is al even online, maar nu gewoon gebruiksklaar. Natuurlijk nog niet helemaal af.

 

Wat we nog op de lijst hebben:

- Makkelijker veel opties toevoegen

- Flow logica (ga door naar stap 5 oid)

- Paswoord beveiliging (/ ip beveiliging)

- Random volgorde van opties (ter bevordering van de kwaliteit, dus dat mensen niet altijd het eerste antwoord nemen oid)

- Meer uitleg

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het (nog) makkelijker maken om een enquete online te maken en publiceren. Daarnaast ook gericht op studenten die dmv SPSS hier ook onderzoek mee gaan doen. Hier geven wij ook extra informatie aan.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Slepend en in 1 overzicht is alles aan te passen. Gratis gebruik (met bepaalde limieten).

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Als je je niet wilt aanmelden, zou je dan feedback over de site en over de demo kunnen geven?

 

Wanneer je je wel aanmeldt, graag je ervaring geven over de tool en of dingen (welke) niet duidelijk zijn.

 

Ik heb ook een HL enquete langs zien komen waar niks mee gedaan is. Mocht de persoon die deze heeft aangemaakt dit lezen, dan zou ik graag feedback krijgen waarom er niks mee gedaan is.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Michiel,

 

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- je menu bovenin vind ik onduidelijk en ook wat vreemd, alsof je enige bedoeling van deze site is om mensen naar je andere site door te sluizen; je bent na het klikken ook meteen van deze site af en dus het spoor bijster; dat is ook zo als ik je algemene voorwaarden wil bekijken, dan kom ik op je andere site uit; ik zou een minder verwarrende manier zoeken om die connectie te leggen

 

- probeer consistent te zijn in wat een link/mouseover is; "gratis" lijkt een link (zelfde kleur) maar is dat niet; "Lees meer" heeft een mouseover, maar "individuele" (ook vetgedrukt) dan weer niet; verder zou ik ook consequent kiezen voor "aanmelden" of "registreren"

 

- waarom moet het maken van een enquête (met accent graag) in 10 minuten klaar zijn? dat geeft mij de indruk van "half werk, gauw klaar" ...

 

- in je voorwaarden meld je dat je mij commerciële mails gaat sturen als ik me registreer; volgens mij is dat in strijd met de spamwetgeving

 

- een technisch puntje: als ik me probeer aan te melden zonder alle gegevens in te voeren, krijg ik een foutmelding; als ik daarna in de footer op "Algemene Voorwaarden" klik openen die in hetzelfde scherm; ga ik dan met de back-button van mijn browser terug, dan krijg ik een "deze webpagina is verlopen" foutmelding

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

John, bedankt voor je feedback.

 

De menu items bovenaan zijn er omdat eigenlijk alles onderdeel is van Next Talent. Dat dit verwarrend is is voor mij nieuw, maar ik zal er eens naar kijken. Waar je wel gelijk in hebt is dat als je er op klinkt, het niet meteen duidelijk is hoe je nou terug kan komen.

De voorwaarden openen ook in een nieuw scherm vanwege het feit dat ze niet meteen op enquetemaken.nu staan. Misschien moet het duidelijk dat het de voorwaarden ook van enquetemaken.nu zijn.

 

Ik denk wel dat de bovenstaande dingen komen omdat je rondklikt en niet zozeer de inhoud aan het volgen bent.

 

- goed punt over consistentie

 

- enquete hebben we de dakjes afgehaald omdat (iig zo leek het ) we daardoor lager stonden in google. Als we dik eerste staan, zal ik daar weer eens naar kijken :)

 

- Commercieel hadden we misschien weg moeten laten. Het zijn gewoon product updates. Als je je aanmeld kan je verderop aangeven of je wel ofniet commercieele mails wilt ontvangen.

 

- technisch puntje: Dit heb je alleen als je na dat je het fout hebt gedaan, nog een keer opstuurt, en dan terug wilt gaan. Dat heb je altijd bij het posten van een formulier. Ik denk dat dit ook bijna niet voor gaat komen, en mocht het wel zo zijn dan staat op die fout pagina uitgelegd wat je moet doen (verversen).

Link naar reactie
  • 0

Niemand die even een enquete wil maken?

 

Heb het 'even' geprobeerd maar wat een omslachtige boel dat slepen en al die aparte opslaan-knopje. Ben na drie vragen afgehaakt. Wat ik tot zover tegen ben gekomen:

 

Persoonlijke gegevens: waarom verplicht opleiding invullen als je het generiek aanbiedt?

 

Ongeldige geboortedatum geeft hetzelfde scherm met bovenin een melding dat gegevens aangepast zijn. Welke gegevens? De datum lijkt ook willekeurig 'gecorrigeerd' te worden. Van 31-12-2012 maakt de site 31-12-2013??

 

Ik dacht ook dat er wat mis was door de melding 'uw gegevens zijn aangepast' maar blijkbaar zijn ze opgeslagen en kan ik aan de slag.

 

Nieuwe enquete: de labels staan links onder de in te vullen velden (FF 11, win7)

 

Bij een multiple choice vraag moet ik bij ieder antwoord apart op 'opslaan' klikken. Waarom niet gewoon alles in één keer opslaan als ik de vraag opsla? Ik krijg ook geen waarschuwing als ik op 'opslaan en afsluiten' klik terwijl er nog onderdelen open staan.

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt dat je het hebt willen testen.

 

Belangrijkste voor mij is om te weten wat er nou zo omslachtig is? Hoe zou je het anders willen zien?

Alle handelingen die je doet zul je altijd moeten doen (nieuwe vragen toevoegen, opties opslaan etc). Andere sites hebben vaak aparte pagina's maar daardoor nog omslachtiger. Maar misschien moet het duidelijker worden?

 

Persoonlijke gegevens: waarom verplicht opleiding invullen als je het generiek aanbiedt?

 

Ja hier moeten nog even naar kijken. Maar de tool is wel vooral voor studenten bedoeld. Daarnaast heeft iedereen natuurlijk een opleiding. We zien ook vrij weinig mensen die hier op afhaken. Als we het niet verplichten missen we denk ik veel informatie.

 

Ongeldige geboortedatum geeft hetzelfde scherm met bovenin een melding dat gegevens aangepast zijn. Welke gegevens? De datum lijkt ook willekeurig 'gecorrigeerd' te worden. Van 31-12-2012 maakt de site 31-12-2013??

 

Ok ga ik naar kijken.

 

Nieuwe enquete: de labels staan links onder de in te vullen velden (FF 11, win7)

 

Ga ik ook naar kijken, wel vreemd want ik gebruik dat ook en geen problemen mee..

Zou je misschien een screenshot kunnen maken?

 

Bij een multiple choice vraag moet ik bij ieder antwoord apart op 'opslaan' klikken. Waarom niet gewoon alles in één keer opslaan als ik de vraag opsla? Ik krijg ook geen waarschuwing als ik op 'opslaan en afsluiten' klik terwijl er nog onderdelen open staan.

 

Had ik hierboven al vermeld dat dat simpeler moet inderdaad.

Je slaat nu trouwens alleen dingen op die je ook daadwerkelijk opslaat. Dus als je de tekst van de vraag opslaat dan sla je dat op, en niet de opties. Ik denk ook dat je dat niet zomaar wil, maar er zou wel een opties voor moeten zijn idd.

 

Als je trouwens de tips en shortkeys leest dan zie je dat je met enter dan wel ctrl + enter vrij makkelijk nieuwe opties maakt en opslaat.

Link naar reactie
  • 1

Belangrijkste voor mij is om te weten wat er nou zo omslachtig is? Hoe zou je het anders willen zien?

 

In ieder geval géén opslaanknop bij de individuele antwoorden en liefst ook niet per vraag maar gewoon één opslaanknop voor de hele vragenlijst.

 

Daarnaast kun je ook meteen stuk of vijf velden tonen voor antwoorden (aangenomen dat vijf het meest gangbaar aantal antwoorden is) en de lege velden negeren bij het opslaan.

 

 

Daarnaast heeft iedereen natuurlijk een opleiding. We zien ook vrij weinig mensen die hier op afhaken. Als we het niet verplichten missen we denk ik veel informatie.

 

Ik ben nu theoloog volgens jouw systeem ;) Sowieso stuur je volgens eigen zeggen geen commerciele informatie zonder dat ik dat wil dus wat moet je met die informatie?

 

Dus als je de tekst van de vraag opslaat dan sla je dat op, en niet de opties. Ik denk ook dat je dat niet zomaar wil, maar er zou wel een opties voor moeten zijn idd.

 

Vragen en antwoorden zijn één entiteit (zowel technisch als in gebruik) zonder de één heb je niets aan het ander. Dus waarom zou je ze afzonderlijk behandelen?? Sowieso zie je steeds meer gebruikersinterfaces waarbij je niet eens een knop 'opslaan' hebt. Kijk maar eens naar een Apple product.

 

Als je trouwens de tips en shortkeys leest dan zie je dat je met enter dan wel ctrl + enter vrij makkelijk nieuwe opties maakt en opslaat.

 

Ik lees geen handleidingen.

Link naar reactie
  • 0

Je 'EnqueteMaken.nu' logo kwam me héél bekend voor.

En ja hoor, collega's van me hebben nét hetzelfde logo. Alleen zij waren eerst.

 

http://www.enquete-online.be/

 

En neen, dat is geen toeval. Daarvoor is de kans wél heel klein. M.a.w. verander het maar, voor misschien een rechter je dwingt om het te doen.

 

Voor de rest: rare menu indeling. Het is een soep.

 

Als je denkt dat mensen de flow volgen die jij oplegt, dan zul je dra merken dat dit niet zo is.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Je bevestiging e-mail belandde in mijn spambox. Neen, het is niet voldoende om gebruikers op voorhand te waarschuwen.

Doe er gewoon iets aan, zorg dat Google het niet meer bekijkt als spam.

 

Na het inloggen vraag jij een hoop irrelevante gegevens:

Soort opleiding, School, studie jaar, Geslacht, geboortejaar, woonplaats, ...

 

Waarom? En dat is wat véél mensen zich zullen afvragen waarna ze afhaken.

 

Wil je écht die gegevens, heb je die écht nodig?

 

Geef iedereen die een enquête heeft aangemaakt een cadeautje (bv. een PDF met tips over het opstellen van enquêtes).

Daarna vraag je aan die mensen of ze even, vrijwillig, naar een URL willen gaan om bijkomende info achter te laten...

 

Pas dus reciprociteit toe.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Je 'EnqueteMaken.nu' logo kwam me héél bekend voor.

En ja hoor, collega's van me hebben nét hetzelfde logo. Alleen zij waren eerst.

 

http://www.enquete-online.be/

 

Mis ik iets? Doel je op dat ze beide toevallig een blauwe kleur gebrukken en het feit dat er 'enquete' in de URL staat? Valt wel mee hoezeer ze op elkaar lijken toch?

 

Ja, je mist iets. Hetzelfde lettertype bijvoorbeeld.

 

Enquete.jpg

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Als het logo gekopieerd was, zou Enquetemaken wel goed gespeld zijn... :)

 

 

 

Een kopie is altijd wat minder qua kwaliteit dan het origineel :)

 

Maar in dit geval is het geen kopie van een "logo", maar gaat het slechts om twee namen die toevallig hetzelfde lettertype hebben...

 

De naam is niet zo een probleem. Wel het lettertype. Het is geen probleem dat je met een andere dienst hetzelfde lettertype zou gebruiken. Maar hier kan het niet.

 

Klanten zouden duidelijk in de war kunnen gebracht worden dat het ene bedrijf het andere is.

 

Los hiervan, mag je soms een lettertype niet gebruiken voor gelijk welke dienst.

 

Ik zou dit font NIET gebruiken voor je eigen bedrijf, ook al doe je niks met frisdranken:

 

coca_cola_large.gif

 

De mensen van enquetemaken.nu doen er mee wat zij willen, maar het is wel een vette T in hun SWOT.

 

 

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Wanneer is er verwarring?

 

Of er van verwarring sprake kan zijn, moet geval per geval onderzocht worden. Daarbij wordt rekening gehouden met:

 

 

- De benaming zelf: ook niet-identieke namen kunnen aanleiding geven tot verwarring; verwarring is eveneens mogelijk bij gelijkluidendheid (fonetisch; bijvoorbeeld "Diner’s Club" en "Dino’s Club") of visuele gelijkenis (lettertype, vorm, kleur, logo,...)

 

Bron:

http://www.winandvanrossum.flandersinteriors.be/content/index.php?lang=1&part=3&cat=21

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Als het logo gekopieerd was, zou Enquetemaken wel goed gespeld zijn... :)

 

 

 

Een kopie is altijd wat minder qua kwaliteit dan het origineel :)

 

Maar in dit geval is het geen kopie van een "logo", maar gaat het slechts om twee namen die toevallig hetzelfde lettertype hebben...

 

De naam is niet zo een probleem. Wel het lettertype. Het is geen probleem dat je met een andere dienst hetzelfde lettertype zou gebruiken. Maar hier kan het niet.

 

Klanten zouden duidelijk in de war kunnen gebracht worden dat het ene bedrijf het andere is.

 

Los hiervan, mag je soms een lettertype niet gebruiken voor gelijk welke dienst.

 

Ik zou dit font NIET gebruiken voor je eigen bedrijf, ook al doe je niks met frisdranken:

 

De mensen van enquetemaken.nu doen er mee wat zij willen, maar het is wel een vette T in hun SWOT.

 

 

Coca-cola heb ik wel eens van gehoord, maar de twee genoemde websites zou ik zonder dit topic nooit gezien hebben, het verwart mij dan ook niet.

 

En hoe is dan een beschermd font of lettertpe te herkennen. Ik herken het niet als uniek, maar dat is mijn perceptie.

 

Wat ik wel irritant vind, is de "10x waarom", het komt op mij opdringerig en provocerend over, "Waarom? ", waardeer ik meer.

 

Link naar reactie
  • 0

Als je vergelijkt moet je het wel goed en compleet doen en niet half.

 

logos.jpg

 

 

Verder is het gebruikte font, de Museo van Buivenga tegenwoordig zoveel gebruikt voor zowel logo als webfont dat het bijna net zo algemeen aan het worden is als Arial/Verdana/Times. Zo bijzonder is dat font nou ook niet meer.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Coca-cola heb ik wel eens van gehoord, maar de twee genoemde websites zou ik zonder dit topic nooit gezien hebben, het verwart mij dan ook niet.

 

En hoe is dan een beschermd font of lettertpe te herkennen. Ik herken het niet als uniek, maar dat is mijn perceptie.

 

Wat ik wel irritant vind, is de "10x waarom", het komt op mij opdringerig en provocerend over, "Waarom? ", waardeer ik meer.

 

 

Rick,

 

Het gaat er niet om dat jij beide websites niet kent of wel kent. Dat is niet relevant.

Het gaat erom of potentiële klanten het ene bedrijf voor het andere kunnen houden. En dan is het antwoord gewoon 'ja'.

 

Je kan dat miereneuken noemen, maar het is wél de wet.

 

Beide verkopen een gelijkaardige dienst, de naam is volgens mij niet zo'n probleem (dit omdat courante woorden moeilijk tot niet te beschermen zijn), maar het lettertype wél.

 

Op zich kan dat lettertype OOK geen kwaad. Maar wél als je dezelfde of een gelijkaardige dienst gaat verrichten. Dan wordt het wel een probleem en dat is dus hier het geval.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

 

Coca-cola heb ik wel eens van gehoord, maar de twee genoemde websites zou ik zonder dit topic nooit gezien hebben, het verwart mij dan ook niet.

 

En hoe is dan een beschermd font of lettertpe te herkennen. Ik herken het niet als uniek, maar dat is mijn perceptie.

 

Wat ik wel irritant vind, is de "10x waarom", het komt op mij opdringerig en provocerend over, "Waarom? ", waardeer ik meer.

 

 

Rick,

 

Het gaat er niet om dat jij beide websites niet kent of wel kent. Dat is niet relevant.

Het gaat erom of potentiële klanten het ene bedrijf voor het andere kunnen houden. En dan is het antwoord gewoon 'ja'.

 

Je kan dat miereneuken noemen, maar het is wél de wet.

 

Beide verkopen een gelijkaardige dienst, de naam is volgens mij niet zo'n probleem (dit omdat courante woorden moeilijk tot niet te beschermen zijn), maar het lettertype wél.

 

Op zich kan dat lettertype OOK geen kwaad. Maar wél als je dezelfde of een gelijkaardige dienst gaat verrichten. Dan wordt het wel een probleem en dat is dus hier het geval.

 

Bedankt Edwin,

 

Maar stel, stel, stel dat het gewoon toeval is, coca-cola geeft volgens mij aan dat het een geregistreerd letter-type is.

Hoe herken je het geregistreerde letterype dan.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Bedankt Edwin,

 

Maar stel, stel, stel dat het gewoon toeval is, coca-cola geeft volgens mij aan dat het een geregistreerd letter-type is.

Hoe herken je het geregistreerde letterype dan.

 

 

Dat moet niet geregistreerd zijn. Dat is natuurlijk wél 'beter'.

 

En wat je zegt is effectief in de praktijk soms lastig om zelf te controleren. Het is inderdaad mogelijk dat 2 bedrijven, onafhankelijk van elkaar, hetzelfde concept gebruiken. Concept kan dus ook een stom lettertype zijn.

 

De rechtspraak is daar duidelijk in: first come, first served.

 

enquetemaken.nu is nu wél op de hoogte dat ze, misschien onbedoeld, copycat spelen. Als ze nu volharden, dan lopen ze wel een risico. En ik kan je vertellen dat de boetes niet mals zijn.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Je 'EnqueteMaken.nu' logo kwam me héél bekend voor.

En ja hoor, collega's van me hebben nét hetzelfde logo. Alleen zij waren eerst.

 

http://www.enquete-online.be/

 

En neen, dat is geen toeval. Daarvoor is de kans wél heel klein. M.a.w. verander het maar, voor misschien een rechter je dwingt om het te doen.

 

Voor de rest: rare menu indeling. Het is een soep.

 

Als je denkt dat mensen de flow volgen die jij oplegt, dan zul je dra merken dat dit niet zo is.

 

Is dat toevallig jouw site ofzo? We hebben gewoon onze websitenaam als logo.. Dat is niet eens een logo. Beetje vreemd dat je denkt dat we dat hebben gekopieerd.

 

Wat vind je vreemd aan de flow? Links heb je artikelen en je kan op elke pagina op een link klikken waarmee je je kan aanmelden.

Link naar reactie
  • 0

Je 'EnqueteMaken.nu' logo kwam me héél bekend voor.

En ja hoor, collega's van me hebben nét hetzelfde logo. Alleen zij waren eerst.

 

http://www.enquete-online.be/

 

En neen, dat is geen toeval. Daarvoor is de kans wél heel klein. M.a.w. verander het maar, voor misschien een rechter je dwingt om het te doen.

 

Voor de rest: rare menu indeling. Het is een soep.

 

Als je denkt dat mensen de flow volgen die jij oplegt, dan zul je dra merken dat dit niet zo is.

 

Is dat toevallig jouw site ofzo? We hebben gewoon onze websitenaam als logo.. Dat is niet eens een logo. Beetje vreemd dat je denkt dat we dat hebben gekopieerd.

 

Wat vind je vreemd aan de flow? Links heb je artikelen en je kan op elke pagina op een link klikken waarmee je je kan aanmelden.

 

Neen dat is niet toevallig mijn site. Wel van andere mensen.

 

Die andere partij heeft ook zijn website naam als onderdeel van hun logo gebruikt. En jullie hebben nét hetzelfde lettertype gebruikt. En dat mag niet.

 

Zij waren eerst, als zij daar geen probleem over maken, dan is er ook geen probleem. Vraag is of je dit wil afwachten. Ik zou dit pro actief aanpakken én een ander lettertype kiezen. Zoveel werk is dit niet. Maar bon, dat is jouw keuze.

 

Over die flow dan. Je hebt 2 horizontale top menu's. De bovenste mag gewoon weg. Je mag wel linken naar zuster sites, maar niet op die manier. Die gaan nu met té veel aandacht lopen.

 

In je 2de horizontale menu, moet je iets voorzien wat het is, waarom we het moeten doen en wat het kost. Ook zet je daar een 'Over Onske' en een Contact menu-item. Op je Homepage moet je me dan weer lekker maken. Zorg dat ik daar al zin krijg om verder te doen.

 

Je linkermenu gebruik je eventueel als facet navigatie. Jij gebruikt dat menu als belangrijkste navigatie menu en dat is geen goed idee wanneer je ook al een top navigatie menu hebt gebruikt.

 

Ook staan daar dingen in die er niet thuis horen:

 

* Inloggen

* Prijzen

* Bestellen

* FAQ

* Contact

 

Inloggen is voor je klanten, zet gewoon een linkje rechtsboven waar mensen kunnen inloggen en aanmelden.

Prijzen gaan naar je A menu

Bestellen moet je gewoon op quasi elke pagina kunnen doen via een call to action

FAQ is een C taak. Zet dit in je footer. En hernoem het naar Veel Gestelde Vragen. FAQ kent niet iedereen. Vraag het maar eens aan je mama.

Contact moet naar je A menu (én footer).

 

Maar dit is maar een begin, een basis.

 

Je hebt een enquête systeem, wel gebruik het zelf eens. :)

 

Stel een enquête op met één vraag: Wat kom je vandaag doen op deze site? En laat die zien bij het binnenkomen op de site.

Gebruik een open antwoord. En wacht tot 500 a 1000 mensen je vraag hebben beantwoord.

 

Daarna kan je aan de hand van hun antwoorden de toptaken destilleren: deze moet je dan terugvinden in je navigatie.

 

De belangrijkste taak, die de mensen hebben ingevuld, zet je dan vooraan in je menu. Meestal komen mensen maar een 5 a 6 tal taken uitvoeren op een website. Ook op de jouwe.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je antwoord.

Ik ga kijken wat ik ermee ga doen.

Ik ben het alleen met veel niet eens (zeker niet het "stelen" van het logo). Museo is een gewoon lettertype wat wel overal op de site gebruiken. Zelfs als hadden ze een merkenrecht op hun logo dan zou het nog steeds mogen. Nu hebben ze alleen een copyright en dat schend ik zeker niet!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je antwoord.

Ik ga kijken wat ik ermee ga doen.

Ik ben het alleen met veel niet eens (zeker niet het "stelen" van het logo). Museo is een gewoon lettertype wat wel overal op de site gebruiken. Zelfs als hadden ze een merkenrecht op hun logo dan zou het nog steeds mogen. Nu hebben ze alleen een copyright en dat schend ik zeker niet!

 

 

 

Het is niet belangrijk dat je het er niet mee eens bent. Je moet kijken wat de wet zegt.

Je zit in dezelfde sector en je gebruikt hetzelfde lettertype. DAT is het probleem.

 

Kan er verwarring ontstaan? Ja, absoluut.

 

Wanneer is er verwarring?

 

Of er van verwarring sprake kan zijn, moet geval per geval onderzocht worden. Daarbij wordt rekening gehouden met:

 

 

- De benaming zelf: ook niet-identieke namen kunnen aanleiding geven tot verwarring; verwarring is eveneens mogelijk bij gelijkluidendheid (fonetisch; bijvoorbeeld "Diner’s Club" en "Dino’s Club") of visuele gelijkenis (lettertype, vorm, kleur, logo,...)

 

Bron:

http://www.winandvanrossum.flandersinteriors.be/content/index.php?lang=1&part=3&cat=21

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.