• 0

Wie is de decision maker voor een digitale receptioniste ?

Een receptioniste heeft een belangrijke functie.

Zij ontvangt je bezoekers en helpt leveranciers.

Ze is het contact voor veel mensen

en ze is het beeld naar buiten.

Eigenlijk hoort een receptioniste in de huisstijl thuis dus.

 

Maarrrr

- de bedrijfstijd is vaak groter dan de werktijd van een receptioniste

en dan heb je dus of 2 receptionistes nodig

of je krijgt tijden dat de receptie onbemand is.

- en een receptioniste kan natuurlijk een keer ziek zijn

of vrij willen nemen.

- en niet te vergeten .... ze kost geld.

 

Het alternatief is een digitale receptioniste.

Wij hebben enkele ideeen om zoiets te realiseren.

Hier zie je

om 1 van die productideeen duidelijk te maken:

 

Deze oplossing werkt inmiddels bij enkele bedrijfsverzamelgebouwen.

 

Echter... deze klanten zijn allemaal door toeval tot stand gekomen.

En we willen dit nu structureel benaderen.

We worstelen echter met de decision-makers voor dit marktsegment.

Vastgoed-eigenaren, makelaars, intercom-installateurs, huurders

ze spelen allemaal een rol erin.

Of moeten we die mensen niet direct gaan zoeken maar bv communiceren via een LinkedIn-groep ?

Wie denken jullie dat we dienen te benaderen voor een digitale receptionste ?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hulde voor je product.....

 

Ik kom regelmatig bij bedrijven waar met een soortgelijk systeem word gewerkt. Sorry maar dan haak ik af. Ik wil gewoon ontvangen worden door iemand van vlees en bloed.

 

ps. is natuurlijk geen antwoord op je vraag maar misschien helpt het met de ontwikkeling.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Wie denken jullie dat we dienen te benaderen voor een digitale receptionste ?
Wat ik grappig vind aan de vraag, is dat blijkbaar een product is ontwikkeld waarbij je geen doelgroep(en) voor ogen had. Een voorbeeld: begin deze eeuw werden bankfilialen vergaand geautomatiseerd, de ondernemer en de spaarder kan geld in een stortingsapparaat doen, voor het opnemen van contanten kun je pinnen en als je advies wilde, moest je telefonisch een afspraak maken met een adviseur. Voor de oudere generatie (door de vergrijzing en de verzilvering ook een grote en financieel machtige generatie) ging dit net effe te snel: grote filialen waar je amper nog een medewerker tegenkwam. Laat staan een medewerker die de klant nog een beetje persoonlijk kende, soms wel handig als je een advies wilt en de ander kent je situatie een beetje. Daar zijn banken dan ook wel een beetje op terug gekomen, zie de bijvoorbeeld de ING reclame waarin duidelijk wordt gemaakt dat je nog steeds een handgeschreven overschrijving kan doen. Maar er is voor jouw mooie product wel een segment te bedenken die voor dit product de portemonne te trekken. Daarvoor zul je jezelf moeten verplaatsen naar de probleemkant. Oftewel, in plaats van boormachines te verkopen, moet je op zoek naar de doelgroep die gaten wil boren.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik probeer het toepassingsgebied te zien (en daarmee je doelgroep), maar behalve dat het een leuke gimmick is, lukt me dat niet echt.

 

Wat is het verschil met een gewone intercom met naamplaatjes voor de verschillende bedrijven en een camera? Een bezoeker drukt op de juiste bel, krijgt iemand te spreken en wordt uiteindelijk binnengelaten (of niet). Dat de persoon aan de andere kant op afstand kan zitten is een kwestie van techniek, die techniek kan toch ook verbonden zijn met een reguliere intercom?

 

Ik zag volgens mij laatst een topic van jou over geprojecteerde bedieningspanelen om vandalisme tegen te gaan. Zo'n zuil lijkt mij dan weer een bepaald soort aantrekkingskracht te hebben, waardoor plaatsing bij een vrije ingang niet wenselijk is. En als die zuil achter een gesloten deur geplaatst is, wie maakt die eerste deur dan open?

Link naar reactie
  • 0

Prima concept, bestaat uiteraard, net zoals bij de gemeente waar je aan kan geven wat je komt doen etc.

 

Wel moet je het even realistisch benaderen vind ik. Je noemt allerlei voordelen maar daarbij ga je er vanuit dat een receptioniste de gehele dag zit te wachten tot er iemand binnenkomt en alleen dat werk doet. Uiteraard is dit niet zo, telefoon opnemen, administratieve taken e.d. liggen vaak ook bij de receptie. Daardoor moet je die kosten dus ook niet alleen relateren aan het ontvangen van gasten.

 

Eigenlijk, even simpel gezien, wat je hebt gemaakt is: Een deurbel met een camera en een lijst met bedrijven/personen. Dat is iets wat gewoon bestaat in industriële vorm voor appartementengebouwen e.d. Waar zit je onderscheidende en toegevoegde waarde?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Sorry maar dan haak ik af. Ik wil gewoon ontvangen worden door iemand van vlees en bloed.

Klopt maar tig jaar geleden vertelden mensen dat ze een persoonlijke kruidenier prettiger vonden dan die onpersoonlijke supermarkt

maar ze handelden vervolgens anders...

 

Overigens... vindt je dit plaatje iets persoonlijker ?

 

Link naar reactie
  • 0

@John

> Ik probeer het toepassingsgebied te zien (en daarmee je doelgroep),

Grappig dat sommigen reageren met "Ik heb zoiets al daar en daar gezien" en anderen met "Ik zie de toepassing niet".

 

> Wat is het verschil met een gewone intercom met naamplaatjes voor de verschillende bedrijven en een camera?

Dat is het feitelijk.

We gaan hier alleen wat verder,

Er zit een taalkeuzeknop op, zodat poolse bezoekers van het uitzendburo ook geholpen kunnen worden,

Er komt spraak uit zodat mensen als Derk-Jan het wat persoonlijker ervaren.

Het ziet er wat fraaier uit (je selecteert bv op het bedrijfslogo ipv een naamlabel en bv op een foto ipv een persoonsnaam)

Je kunt de selectie in stappen doen, bv eerst bedrijf selecteren en daarna eventueel een persoon.

Je werkt via internet zodat je de bezoeker ook doorgeschakeld kan worden naar Jan z'n iPhone zodat Jan zonder op kantoor te zijn toch z'n bezoeker kan opvangen.

Er zit een cijferpaneel op, zodat je eigen medewerkers met een pincode al naar binnen kunnen komen.

 

> En als die zuil achter een gesloten deur geplaatst is, wie maakt die eerste deur dan open?

Ja het betreft hier een indoor oplossing achter de buitendeur

(die buitendeur moet dus door de medewerker die als portier fungeert 's ochtends gewoon worden opengemaakt).

 

Link naar reactie
  • 0

@John

> Ik probeer het toepassingsgebied te zien (en daarmee je doelgroep),

Grappig dat sommigen reageren met "Ik heb zoiets al daar en daar gezien" en anderen met "Ik zie de toepassing niet".

 

> Wat is het verschil met een gewone intercom met naamplaatjes voor de verschillende bedrijven en een camera?

Dat is het feitelijk.

We gaan hier alleen wat verder,

Er zit een taalkeuzeknop op, zodat poolse bezoekers van het uitzendburo ook geholpen kunnen worden,

Er komt spraak uit zodat mensen als Derk-Jan het wat persoonlijker ervaren.

Het ziet er wat fraaier uit (je selecteert bv op het bedrijfslogo ipv een naamlabel en bv op een foto ipv een persoonsnaam)

Je kunt de selectie in stappen doen, bv eerst bedrijf selecteren en daarna eventueel een persoon.

Je werkt via internet zodat je de bezoeker ook doorgeschakeld kan worden naar Jan z'n iPhone zodat Jan zonder op kantoor te zijn toch z'n bezoeker kan opvangen.

Er zit een cijferpaneel op, zodat je eigen medewerkers met een pincode al naar binnen kunnen komen.

 

> En als die zuil achter een gesloten deur geplaatst is, wie maakt die eerste deur dan open?

Ja het betreft hier een indoor oplossing achter de buitendeur

(die buitendeur moet dus door de medewerker die als portier fungeert 's ochtends gewoon worden opengemaakt).

 

 

Ik zie dat je nog steeds 'boormachines' probeert te verkopen, terwijl elke reactie op jouw vragen erop wijst dat je moet zoeken naar degenen (doelgroepen) die het 'maken van gaten' als probleem ervaren. Als je die doelgroep hebt geïdentificeerd, kun je daar jouw oplossing aanreiken.

 

Jouw aanpak dateert van de jaren zestig vorige toen elk product toch wel verkocht werd, want er was opkomende welvaart en iedereen wilde de nieuwste snufjes wel hebben. Nu zul je toch echt eerst vraag en behoefte in de markt moeten identificeren.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1

Jouw aanpak dateert van de jaren zestig vorige toen elk product toch wel verkocht werd, want er was opkomende welvaart en iedereen wilde de nieuwste snufjes wel hebben. Nu zul je toch echt eerst vraag en behoefte in de markt moeten identificeren.

Erg generaliserend.

 

SMS was gewoon een bijproduct/afval wat bestond en vervolgens is er iemand geweest die dacht dat het misschien wel te verkopen was.

 

Startpagina is begonnen met iemand die een "startpagina" wilde maken voor zijn vader, niet met een marktonderzoek.

 

Als je een goed product hebt (kan werk van jaren zijn) kun je met een middagje borrelen een doelgroep erbij verzinnen. Met een middagje borrelen kun je geen goed product maken.

 

Ze hebben een "leuk product" en ze zijn nu aan het brainstormen hoe ze stappen kunnen zetten. En daar mag je als je wil aan meedoen. Hij vraagt er niet om om hier bijna beledigd te worden. Misschien zit er best een kern van waarheid in je reactie maar het mag best met iets meer respect verteld worden.

 

Off-topic @Frans: het doet me ook een beetje denken aan Beverly Hills Cop: "press 17 for Swahili"

 

Link naar reactie
  • 0
@Hans De doelgroep hier zijn werkgevers van receptionistes, welke willen besparen op loonkosten maar het service nivo voor hun bezoekers willen handhaven en daarbij kiezen we specifiek voor het segment van multi-user gebouwen (vaak bedrijfsverzamelgebouwen).

OK, helder, dus in multi-user gebouwen de centrale receptionistentaak - zoveel mogelijk - vervangen. Dat lijkt me een heldere afbakening op basis waarvan je nuttig (markt)onderzoek zou kunnen doen. Let daarbij wel op de feedback van o.a. djluc over de duidelijk onderscheidende waarde, want het schijnt al snel vergelijkbaar te zijn met andere producten die een soortgelijke functie vervullen. Eerlijk gezegd zie ik die vergelijkbaarheid ook wel, bijvoorbeeld in de seniorenflat waarin mijn moeder woont e.d., dus in het onderzoek wel iets om rekening mee te houden.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
SMS was gewoon een bijproduct/afval wat bestond en vervolgens is er iemand geweest die dacht dat het misschien wel te verkopen was.
Nou, sms was bedoeld voor uitsluitend gsm en is later ook voor andere mobile netwerken geschikt gemaakt. Doel van sms was dus wel helder, maar bleek breder inzetbaar te zijn.

 

Hij vraagt er niet om om hier bijna beledigd te worden. Misschien zit er best een kern van waarheid in je reactie maar het mag best met iets meer respect verteld worden.
Hier geef je jouw interpretatie en inmenging terwijl mijn antwoord voor TS bedoeld was. Als TS het - overigens geheel onbedoeld door mij - als (bijna) beledigend en minder respectvol ervaart, lijkt hij mij mondig genoeg dit zelf bij mij aan te geven. Hij lijkt mij in ieder geval niet het type die een 'redder uit de dramadriehoek' nodig heeft. ;D

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Sorry maar dan haak ik af. Ik wil gewoon ontvangen worden door iemand van vlees en bloed.

Klopt maar tig jaar geleden vertelden mensen dat ze een persoonlijke kruidenier prettiger vonden dan die onpersoonlijke supermarkt

maar ze handelden vervolgens anders...

 

Overigens... vindt je dit plaatje iets persoonlijker ?

 

 

Wat ook eerder genoemd is heeft de receptioniste ook andere taken als alleen het ontvangen van bezoekers. Zelf vind ik het gewoon fijn om door iemand van vlees en bloed te worden ontvangen ipv door een onpersoonlijke kast te moeten praten. Ik zie graag met wie ik spreek en soms weet ik ook helemaal niet wie ik moet spreken, en daar zijn receptionistes voor.

 

Maar om je initiele vraag te beantwoorden, kijk eens bij een bedrijf als bijvoorbeeld G4S. Die doen ook receptiewerk en zien misschien wel mogelijkheden om dit product in licentie af te nemen (of ze vinden het niets en zien je als een concurrent).

 

Beheerders van bedrijfsverzamelgebouwen kunnen wellicht ook interesse hebben.

Link naar reactie
  • 0
@Hans: mocht TS een dergelijke "redder" wel nodig hebben, mag hij jou dan bellen? ;D :-K
Beslist niet! :)

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hmmm eerlijk gezegd zie ik de meerwaarde van het product niet direct. Of ik nu op een touchscreen moet drukken of op een deurbel, beide vind ik even onpersoonlijk en een touchscreen lijkt mij nogal kwetsbaar c.q. vandalisme in de hand werken. Als de buitendeur los is kan iedereen naar binnen. En wat heb ik eraan als er een bezoeker voor mijn deur staat en ik 200 km verderop in de auto hem moet vertellen dat ik er niet ben en hij maar een andere keer moet terugkomen?

Hij kan mij dan toch net zo goed gewoon bellen en een afspraak maken wanneer hij wel kan langs komen?

 

Maar ja, ik ben ook niet zo van de gadgets e.d. meer van het persoonlijke contact, wat helaas in deze maatschappij steeds meer vervangen lijkt te moeten worden door digitale op afstand oplossingen. In de supermarkten zie je ook steeds meer de zelfscan kassa's waar geen ander mens dan jezelf meer aan te pas komt. Geen wonder dat er steeds meer eenzaamheid en "sociale onhandigheid" voorkomt in onze wereld.

 

Helaas, ik kan je dus niet helpen aan doelgroepen voor dit product. Wellicht iets voor overheidsorganisaties, die doen al jaren hun best om steeds meer afstand te nemen tot de burger.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Nog even nadenkend over Marjan's reactie en de tekst van Starterscoach: 'Als je een goed product hebt (kan werk van jaren zijn) kun je met een middagje borrelen een doelgroep erbij verzinnen. Met een middagje borrelen kun je geen goed product maken.'

 

In de jaren '60 vorige eeuw werd het ook al duidelijk dat je producten kunt verzinnen tot je ons weegt, maar als het voor niemand in de markt iets oplost, zal het een stille dood sterven. Ooit is er geprobeerd ondergoed in conservenblikken via automatieken te slijten, daar zat niemand op te wachten. Je kunt pas van een 'goed product' spreken als je hebt nagedacht wat het voor de afnemer c.q. eindgebruiker oplost en of bij die doelgroep de bereidheid zal bestaan om ervoor te betalen. Je kunt mijns inziens dus geen goed product ontwikkelen als je niet tenminste hebt nagedacht over de onderliggende problematiek en voor wie deze problemen mogelijk spelen.

 

Ik zie het dus min of meer omgekeerd: met een middagje borrelen kun je best een probleem onderkennen en daar een oplossing (een product, dienst, prestatie) voor bedenken, maar tijdens een middagje borrelen een doelgroep verzinnen, bij een product wat nimmer vanuit zo'n probleemstelling is ontwikkeld, kan mijns inziens niet. Ja, natuurlijk, je kunt wel wat verzinnen, maar dan zou die doelgroep ook weleens een niet-bestaande doelgroep kunnen zijn, zoals er ook geen doelgroep bleek te bestaan voor ingeblikt ondergoed.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik zie het dus min of meer omgekeerd: met een middagje borrelen kun je best een probleem onderkennen en daar een oplossing (een product, dienst, prestatie) voor bedenken, maar tijdens een middagje borrelen een doelgroep verzinnen, bij een product wat nimmer vanuit zo'n probleemstelling is ontwikkeld, kan mijns inziens niet.

Dan beleef je vandaag een mooi leermoment Hans, want het kan wel.

 

SMS bestond louter om servicemonteurs van het netwerk een bericht te sturen. Vanuit een onderhoudsperspectief om het netwerk goed in stand te kunnen houden.

 

Er was dus eerst een bijproduct.

 

Vervolgens kwam iemand op het idee om er iets mee te gaan doen. Er moest nog gepuzzeld worden op het verdienmodel. Dat vervolgens hordes tieners zich de vingers blauw gingen sms-en heeft men zelfs toen niet durven dromen.

 

Datzelfde geldt voor startpagina. Hij heeft eerst het product gemaakt en vervolgens is er een markt ontstaan.

 

Natuurlijk mag een marketeer stellen: "ja, maar je moet eerst onderzoek doen en dan pas gaan ontwikkelen".

 

Maar is dat een garantie op succes? Nee, dus. Kijk maar eens naar producten in een supermarkt. Allemaal producten bedacht vanuit marketingperspectief door topmarketeers en toch sterven veel producten binnen no-time een stille dood.

 

Een goed product verkoopt zichzelf niet dat is helder. Maar geef een goed product aan een goede marketeer en je zult verbaast zijn over wat er kan gebeuren.

 

(Er is op dit moment trouwens weer iemand een poging aan het doen om ondergoed in blik via een automaat te verkopen ... Ik zie ook niet in wat daar de fun van kan zijn. Hij staat in Eindhoven bij de Heuvelgalerie, A-locatie)

 

On-topic: zou het misschien iets zijn voor de NS? Een soort van "perronwachter" die de actuele stand van zaken meldt?

Link naar reactie
  • 0

Als de buitendeur los is kan iedereen naar binnen.

De meeste bedrijfspanden hebben een buitendeur,

dan een voorportaal

en dan een toegangsdeur en/of lift.

Maar nu loop ik natuurlijk het risico dat iedereen met een andersoortig pand gaat reageren.

 

En wat heb ik eraan als er een bezoeker voor mijn deur staat en ik 200 km verderop in de auto hem moet vertellen dat ik er niet ben en hij maar een andere keer moet terugkomen?

Hij kan mij dan toch net zo goed gewoon bellen en een afspraak maken wanneer hij wel kan langs komen?

Voorbeelden uit het veld:

* Huurder is onderweg naar zijn kantoor maar verlaat door de file.

"Sorry geachte bezoeker, ben u bereid nog 5 minuutjes dan wachten, dan ben ik zo bij u"

* Huurder is niet op kantoor en er komt een bezorger met een belangrijk pakketje.

"Sorry geachte pakketdient, er is op dit moment niemand aanwezig. Bent u bereid het pakketje af te geven aan mijn buurman op nr. 7 ?"

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ard, je mist mijn punt. Ik stel dat je tenminste een probleem voor ogen moet hebben wat om een oplossing vraagt en dat deze problematiek binnen bepaalde doelgroepen leeft, zodanig dat men bereid is daar de portemonnee voor te trekken. Om bij het ludieke voorbeeld te blijven: als het probleem bekend is dat ondergoed niet op een ludieke manier te koop is, dan is ingeblikt ondergoed mogelijk een oplossing daarvoor.

 

Ander voorbeeld: doelgroepen werden nog niet eens zo lang geleden door AH zodanig ver uitgediept in profielschetsen, dat deze grootgrutter bestemd leek voor de meer gegoede laag van onze bevolking met een dito prijsstelling. Je kon er dan ook kiezen uit honderden soorten kaasjes, vissoorten en een enorm assortiment aan wijnen, etc.... Maar deze doelgroep gedroeg zich doorgaans net effe anders dan geschetst en kocht voor een feestje de zalm, de kaasjes en de wijntjes liever bij de Aldi, zodanig dat de best draaiende buurtsuper in ons land een Aldi in het Gooi (over doelgroep gesproken) was. AH heeft toen het assortiment drastisch aan gepast en strijdt nu mee om de gunst van de prijsbewuste consument, dat was het ene punt in het profiel dat men min of meer over het hoofd had gezien.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Zoals eerder reeds geschreven kom ik ze in de praktijk tegen, er is dus een markt/doelgroep.

 

In principe is elke receptioniste in theorie te vervangen voor zo'n praatpaal dus je doelgroep moet duidelijk zijn.

 

Of de gebruiker liever een echte receptionist wilt is een ander verhaal (supermarkt vs kruidenier).

Link naar reactie
  • 0
Ik ben het simpelweg niet met je eens.
Dat staat je uiteraard vrij.
onze dialoog voegt weinig toe voor de topicstarter
Ik denk ook hier dat dit aan TS is om dat te bepalen, maar ik heb er mijns inziens alles wel over gezegd wat ik er over te melden heb.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.