Ga naar inhoud

Nieuwe site/huisstijl voor Holland Innovation en StarTech

Geplaatst:

Nils de Witte

Zelf nog site maken waag ik mij niet meer aan. De klant wordt kritisch en accepteerd geen broddelwerk. De Innozuid site zag er mijns inziens nogal professioneel uit. Is door Jelmer gemaakt (graphics door Erik Treure). Onze nieuwe StarTech site vind ik zelf erg mooi, maar die mening wordt niet door iedereen gedeeld. Hij is gemaakt door Kiril Nachev uit Bulgarije.

Nu de Holland Innovation site nog. Ik ben naarstig op zoek naar een fris design voor de site en de flyers. Voor ideen houd ik mij aanbevolen. Voor commentaar ook. Wie wil pitchen voor de designopdracht kan hier de briefing downloaden en vragen kunnen hier in dit topic gesteld worden.

intro_txt.gifintro.jpg

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

Victor

@Yourcom

Er zijn uiteindelijk 3 partijen "formeel" uitgenodigd om in te zenden en er heeft 1 partij gebruik gemaakt van de "open invitatie". Dat kan je wel niet eerlijk vinden of niet serieus. Het aanbod was wél serieus.

Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Je aanbod zal wel serieus zijn geweest, maar de pitch niet. Als er al meer dan 3 meedoen (op uitnodiging/wedstrijd of niet) is de pitch gewoon niet meer serieus. Er doen dan heel veel bedrijfjes mee die allemaal met een concept komen. De pitch winnen is dan erg klein.

We hebben vanuit Holland Innovation nog veel meer aan te besteden, maar daar zal ik de leden van het forum verder niet mee belasten. Ik kijk wel in de gouden gids.

:(

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Anders Floor

Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Je aanbod zal wel serieus zijn geweest, maar de pitch niet. Als er al meer dan 3 meedoen (op uitnodiging/wedstrijd of niet) is de pitch gewoon niet meer serieus. Er doen dan heel veel bedrijfjes mee die allemaal met een concept komen. De pitch winnen is dan erg klein.

Daartegenover staat dat het een open pitch is waar je aan kan meedoen zonder dat je je eerst helemaal bij het bedrijf in kwestie naar binnen hoeft te praten. Met een gemiddelde kwaliteit win je 25% van dergelijke pitches wanneer er 4 bedrijven aan deelnemen. Ben je beter dan gemiddeld, dan kan dat 2 op de 4 pitches zijn. Gezien het geld wat er mee gemoeid is - 3500-4000 euro is voor de meeste Higherlevelaars een heel mooi bedrag - kan je dat toch onmogelijk "niet meer serieus" noemen??

/Edit - ben benieuwd naar de voorstellen. Krijgen we die te zien of is het nou ook weer niet zo openbaar? ;)

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Geplaatst:

Annedien Hoen

Wat te doen als "opportunity knocks".

Geenzinnovatie en salondernemerschap ;)

Geplaatst:

Anders Floor

En mijnietgezinitiatief

;)

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Wat je allemaal niet mist als je even op vakantie bent.

Eerst even zeggen dat het me stoort dat de Witte zo aangevallen wordt door sommigen. Weinig echte ondernemers geest af en toe.

En dan die budgetvragen, als je even over de site van HOLLAND INNOVATION surft kunt je in de AV regel 20 lezen dat er voor het geheel een budget van rond de 4.5 ton is. Ga uit van een gemiddelde van 2.5 % voor een website en nog eens 1.5 % hiervan voor beeld/printed materiaal.

Mooi dus dat de Witte het in z'n geheel voor minder dan 1 % weet te slijten.

;)

• 4 weeks later...
Geplaatst:

msteer

wat is de uitkomst van de pitch geworden? als ik de vooraankondiging zie dan valt mijn nog geen restyle op. of wordt deze netjes achter de coulissen gehouden tot 1-9?

• 3 weeks later...
Geplaatst:

doubleart

Is er al iets te bezichtigen? Ik ben zwaar benieuwd!

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.