Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Zelf nog site maken waag ik mij niet meer aan. De klant wordt kritisch en accepteerd geen broddelwerk. De Innozuid site zag er mijns inziens nogal professioneel uit. Is door Jelmer gemaakt (graphics door Erik Treure). Onze nieuwe StarTech site vind ik zelf erg mooi, maar die mening wordt niet door iedereen gedeeld. Hij is gemaakt door Kiril Nachev uit Bulgarije.
Nu de Holland Innovation site nog. Ik ben naarstig op zoek naar een fris design voor de site en de flyers. Voor ideen houd ik mij aanbevolen. Voor commentaar ook. Wie wil pitchen voor de designopdracht kan hier de briefing downloaden en vragen kunnen hier in dit topic gesteld worden.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.