Nieuwe site/huisstijl voor Holland Innovation en StarTech

Aanbevolen berichten

@Yourcom

 

Er zijn uiteindelijk 3 partijen "formeel" uitgenodigd om in te zenden en er heeft 1 partij gebruik gemaakt van de "open invitatie". Dat kan je wel niet eerlijk vinden of niet serieus. Het aanbod was wél serieus. Als je iets had opgestuurd, dan was je één van de vijf gegadigden geweest. Is dat zo onredelijk? Om te scoren moet je wél schieten zegt Johan Cruijff (en geen kneusjes uitdelen)

 

@Twalevel

 

Je hebt helemaal gelijk. Ik zat er ook een beetje mee, maar heb lekker stout gedaan ;) In dit geval ging het niet alleen om een aanbesteding, maar ook om een experiment. Het levert weer een mooie discussie op over de vraag: Wat te doen als "opportunity knocks".

 

We hebben vanuit Holland Innovation nog veel meer aan te besteden, maar daar zal ik de leden van het forum verder niet mee belasten. Ik kijk wel in de gouden gids.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

@Yourcom

 

Er zijn uiteindelijk 3 partijen "formeel" uitgenodigd om in te zenden en er heeft 1 partij gebruik gemaakt van de "open invitatie". Dat kan je wel niet eerlijk vinden of niet serieus. Het aanbod was wél serieus.

 

Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Je aanbod zal wel serieus zijn geweest, maar de pitch niet. Als er al meer dan 3 meedoen (op uitnodiging/wedstrijd of niet) is de pitch gewoon niet meer serieus. Er doen dan heel veel bedrijfjes mee die allemaal met een concept komen. De pitch winnen is dan erg klein.

 

We hebben vanuit Holland Innovation nog veel meer aan te besteden, maar daar zal ik de leden van het forum verder niet mee belasten. Ik kijk wel in de gouden gids.

 

:(

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Je aanbod zal wel serieus zijn geweest, maar de pitch niet. Als er al meer dan 3 meedoen (op uitnodiging/wedstrijd of niet) is de pitch gewoon niet meer serieus. Er doen dan heel veel bedrijfjes mee die allemaal met een concept komen. De pitch winnen is dan erg klein.

 

Daartegenover staat dat het een open pitch is waar je aan kan meedoen zonder dat je je eerst helemaal bij het bedrijf in kwestie naar binnen hoeft te praten. Met een gemiddelde kwaliteit win je 25% van dergelijke pitches wanneer er 4 bedrijven aan deelnemen. Ben je beter dan gemiddeld, dan kan dat 2 op de 4 pitches zijn. Gezien het geld wat er mee gemoeid is - 3500-4000 euro is voor de meeste Higherlevelaars een heel mooi bedrag - kan je dat toch onmogelijk "niet meer serieus" noemen??

 

/Edit - ben benieuwd naar de voorstellen. Krijgen we die te zien of is het nou ook weer niet zo openbaar? ;)

 

 

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Wat je allemaal niet mist als je even op vakantie bent.

 

Eerst even zeggen dat het me stoort dat de Witte zo aangevallen wordt door sommigen. Weinig echte ondernemers geest af en toe.

 

En dan die budgetvragen, als je even over de site van HOLLAND INNOVATION surft kunt je in de AV regel 20 lezen dat er voor het geheel een budget van rond de 4.5 ton is. Ga uit van een gemiddelde van 2.5 % voor een website en nog eens 1.5 % hiervan voor beeld/printed materiaal.

 

Mooi dus dat de Witte het in z'n geheel voor minder dan 1 % weet te slijten.

 

;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.