• 0

Meeting webshop eigenaren met HL leden ?

Ik zou graag willen weten of er animo voor het volgende zou zijn :

 

Op een centrale plek in NL met een 5 a 7 tal HL leden die een webshop hebben een dagdeel samen komen op NIET commerciële basis. Het idee is dan om elke shop 45 min onder handen te nemen, ideeën te spuien,kritiek te geven en plannen voor verbetering en de toekomst bedenken. De shop wordt op een beamer oid getoond en op die manier doorgelopen.

 

Ik wil dan 2 HL leden vragen met specifieke kennis omtrent SEO/SEA/usability om ook deel te nemen aan deze sessie.( 1 ervan heeft al min of meer toegezegd ,dank daarvoor! :)

 

Geen flauw idee of hier animo voor is...

 

Groet,

 

Danny

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 1

Mijn ervaring: neem zelf het voortouw.

Prik een of meerdere data en benader zelf gericht HL leden met een webshop. Zodra je een kritische massa hebt van 3-4 personen kun je een definitieve datum, lokatie en tijd plaatsen en dan - indien nodig - ook nog een evenement in de HL agenda zetten.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Leuk initiatief. Ik denk echter dat je een belangrijke doelgroep mist in je opstelling. Namelijk de klant. Ik denk dat als je een of meerdere (mogelijke) klanten uitnodig, dat je dan meer gerichter feedback kan krijgen.

 

Ik ontwikkel zelf altijd websites, onder het mom van "Kan je klant alles goed, makkelijk en snel vinden, dan kan een zoekmachine dat ook". In veel sites ontbreekt is alles gericht op SEO, maar daar heeft je klant niet veel aan eigenlijk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 65 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.