Ik zou graag willen weten of er animo voor het volgende zou zijn :
Op een centrale plek in NL met een 5 a 7 tal HL leden die een webshop hebben een dagdeel samen komen op NIET commerciële basis. Het idee is dan om elke shop 45 min onder handen te nemen, ideeën te spuien,kritiek te geven en plannen voor verbetering en de toekomst bedenken. De shop wordt op een beamer oid getoond en op die manier doorgelopen.
Ik wil dan 2 HL leden vragen met specifieke kennis omtrent SEO/SEA/usability om ook deel te nemen aan deze sessie.( 1 ervan heeft al min of meer toegezegd ,dank daarvoor! :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Y Happy Level
Y Happy Level
Ik zou graag willen weten of er animo voor het volgende zou zijn :
Op een centrale plek in NL met een 5 a 7 tal HL leden die een webshop hebben een dagdeel samen komen op NIET commerciële basis. Het idee is dan om elke shop 45 min onder handen te nemen, ideeën te spuien,kritiek te geven en plannen voor verbetering en de toekomst bedenken. De shop wordt op een beamer oid getoond en op die manier doorgelopen.
Ik wil dan 2 HL leden vragen met specifieke kennis omtrent SEO/SEA/usability om ook deel te nemen aan deze sessie.( 1 ervan heeft al min of meer toegezegd ,dank daarvoor! :)
Geen flauw idee of hier animo voor is...
Groet,
Danny
Beschermingsbewind
Bewindvoerder
trappist westvleteren 12 for sale
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36913-meeting-webshop-eigenaren-met-hl-leden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag