ik ben parrttime in loondienst en ik ben zzp-er. Ik rij 3 dagen naar mijn werk met priveauto de rest naar klanten. Valt dit nu ook onder zakelijke kilometers?
en wat als ik zelf een lease auto aanschaf op mijn bedrijf en dan naar mijn werkgever rij ? zijn dit dan prive kilometers?
deze vraag stel ik omdat ik in februari op een bijeenkomst van de belastingdienst was en die inspecteur mij toen vertelde dat alle kilometers gedeclareerd kunnen worden ook naar de werkgever (volgens hem is dit gewoon woon-werk verkeer) maar nu weet ik niet meer of ik dit wel goed begrepen heb.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
InterProjets
InterProjets
Weet iemand een antwoord
ik ben parrttime in loondienst en ik ben zzp-er. Ik rij 3 dagen naar mijn werk met priveauto de rest naar klanten. Valt dit nu ook onder zakelijke kilometers?
en wat als ik zelf een lease auto aanschaf op mijn bedrijf en dan naar mijn werkgever rij ? zijn dit dan prive kilometers?
deze vraag stel ik omdat ik in februari op een bijeenkomst van de belastingdienst was en die inspecteur mij toen vertelde dat alle kilometers gedeclareerd kunnen worden ook naar de werkgever (volgens hem is dit gewoon woon-werk verkeer) maar nu weet ik niet meer of ik dit wel goed begrepen heb.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37040-zpp-in-loondienst-kilometervergoeding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag