Mijn naam is Bart en heb samen met mijn compagnon een eigen studio/reklameburo. De rechtvorm van dit bedrijf is een BV. (werk BV) Hieronder hangen nog 2 Holdings, 1 van mij en 1 van mijn compagnon.
Een kennis van mij gaat een nieuw product lanceren op de Nederlandse markt en gaat een BV oprichten,
Ik heb voorgesteld dat wij de gehele marketing, communicatie en vormgeving voor ons rekening nemen, in ruil voor aandelen in het nieuw op te richten bedrijf. Zeg 10%. Daar staan ze wel voor open.
Mijn vraag is doe ik hier goed aan en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
• waar breng ik de aandelen in onder? Werk bv, of holdings?
• Moet ik nog afspraken maken over vergoeding/salaris oid?
• Is er een andere andere, slimmere manier om dit aan te pakken, of zijn we op de juiste weg?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bartelomeus69
Bartelomeus69
Goedemiddag,
Mijn naam is Bart en heb samen met mijn compagnon een eigen studio/reklameburo. De rechtvorm van dit bedrijf is een BV. (werk BV) Hieronder hangen nog 2 Holdings, 1 van mij en 1 van mijn compagnon.
Een kennis van mij gaat een nieuw product lanceren op de Nederlandse markt en gaat een BV oprichten,
Ik heb voorgesteld dat wij de gehele marketing, communicatie en vormgeving voor ons rekening nemen, in ruil voor aandelen in het nieuw op te richten bedrijf. Zeg 10%. Daar staan ze wel voor open.
Mijn vraag is doe ik hier goed aan en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
• waar breng ik de aandelen in onder? Werk bv, of holdings?
• Moet ik nog afspraken maken over vergoeding/salaris oid?
• Is er een andere andere, slimmere manier om dit aan te pakken, of zijn we op de juiste weg?
Ik hoop dat jullie wat advies voor mij hebben.
Vr.gr.
Bart
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37174-aandelen-in-nieuw-op-te-richten-bedrijf-slim/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag