Mijn vraag die ik wil stellen ben ik meerdere malen op diverse forum's tegengekomen. Sommige zijn recent en nadat ik contact opgenomen heb met de betreffende persoon, ben ik nog niets verder.
Ik ben nu contact met de kamer van koophandel, maar ook zij kunnen op mijn vraag geen antwoord geven.
> Als ik bijvoorbeeld een partij sandalen wil importeren vanuit China. Waar kan ik een inkoopkanaal vinden?
Ik weet dat dit nu juist het ondernemen is, maar kan iemand mij dan een trap-trede verder helpen?
Waar moet ik zoeken? Waar kan ik het vinden?
Ik heb heel internet afgespeurd en heb diverse forums gelezen. Maar tot nu toe loop ik hierop vast.
De financiën zijn er, het business plan is geregeld, het gaat mij nu puur om de inkoop.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Popeye the Sailorman
Popeye the Sailorman
Beste Mede-ondernemers,
Mijn vraag die ik wil stellen ben ik meerdere malen op diverse forum's tegengekomen. Sommige zijn recent en nadat ik contact opgenomen heb met de betreffende persoon, ben ik nog niets verder.
Ik ben nu contact met de kamer van koophandel, maar ook zij kunnen op mijn vraag geen antwoord geven.
> Als ik bijvoorbeeld een partij sandalen wil importeren vanuit China. Waar kan ik een inkoopkanaal vinden?
Ik weet dat dit nu juist het ondernemen is, maar kan iemand mij dan een trap-trede verder helpen?
Waar moet ik zoeken? Waar kan ik het vinden?
Ik heb heel internet afgespeurd en heb diverse forums gelezen. Maar tot nu toe loop ik hierop vast.
De financiën zijn er, het business plan is geregeld, het gaat mij nu puur om de inkoop.
MEt vriendelijke groet,
MrAdriaan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37378-inkoop-kanaal-gezocht-import-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag