Voor de verandering even geen inhoudelijke vraag. Voor de te starten onderneming heb ik echt enorm veel informatie vergaard. In mijn hoofd staat het bedrijf al en zie ik al helemaal voor me hoe - wie - wat - waar etc.
Zoals veel mensen aangeraden wordt ben ook ik bezig met mijn ondernemingsplan. Nouja, bezig.. De afgelopen weken, tijdens mijn vakantie, heb ik even afstand genomen van de inhoudelijke informatie om alles goed te kunnen laten bezinken en op een hoger en overzichtelijker niveau alles op een rij te zetten.
Echter zit ik nu al een paar dagen naar een format te staren en er komt geen fatsoenlijke zin uit.
Mijn vraag is dan ook; wat doen jullie bij gebrek aan inspiratie om al die gedachten toch op te kunnen schrijven? Hoe deze spiraal te doorbreken?
(PS; heb al liters koffie geprobeerd, dat wil niet helpen ;) )
Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jamie van Soest
Jamie van Soest
Goedemorgen HL,
Voor de verandering even geen inhoudelijke vraag. Voor de te starten onderneming heb ik echt enorm veel informatie vergaard. In mijn hoofd staat het bedrijf al en zie ik al helemaal voor me hoe - wie - wat - waar etc.
Zoals veel mensen aangeraden wordt ben ook ik bezig met mijn ondernemingsplan. Nouja, bezig.. De afgelopen weken, tijdens mijn vakantie, heb ik even afstand genomen van de inhoudelijke informatie om alles goed te kunnen laten bezinken en op een hoger en overzichtelijker niveau alles op een rij te zetten.
Echter zit ik nu al een paar dagen naar een format te staren en er komt geen fatsoenlijke zin uit.
Mijn vraag is dan ook; wat doen jullie bij gebrek aan inspiratie om al die gedachten toch op te kunnen schrijven? Hoe deze spiraal te doorbreken?
(PS; heb al liters koffie geprobeerd, dat wil niet helpen ;) )
Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37729-writersblock/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag