Sjans per PM...

Aanbevolen berichten

Ik krijg onderstaande PM hier op HL. Wellicht zijn er meer die sjans hebben of vinden de mod's het fijn te hebben...

 

 

 

lauraduke@hotmail.fr   Gepost op: Vandaag om 14:38:54

 

Hallo lieve!

Leuk u te ontmoeten.

Mijn naam is Laura, ben een alleenstaande vrouw en nooit getrouwd, ik ben een bedrijfskunde student op de universiteit, ik zag je profiel vandaag toen ik op zoek was naar een mooie goede vriend en ik raakte geïnteresseerd in u, zal ik graag willen weten u de meer,

 

Schrijf naar mij in mijn prive e-mail. ( Lauraduke@hotmail.fr ), zodat ik kan u meer vertellen over mezelf en geef u mijn foto's voor u om te weten wie ik ben.

Ik wacht op uw mooie reactie.

Bedankt.

 

Dit is mijn prive e-mail adres .. ( lauraduke@hotmail.fr )

 

Hello dear!

Nice to meet you.

My name is Laura, am a single girl and never married, i'm a business administration student in the university, i saw your profile today when i was searching for a lovely good friend and i became interested in you,i will like to know you the more,

 

Please write to me in my private email. ( lauraduke@hotmail.fr ), so that i can tell you more about myself and give you my pictures for you to know whom i am.

I'm waiting for your lovely response.

Thanks.

 

This is my private email address..( lauraduke@hotmail.fr )

Link naar reactie

en waarom krijg ik niets!!! toch maar weer mijn profielfoto of zo aanpassen. :-[

 

Toen had ik haar al verwijderd ;) Ze was net iets naar jou aan het typen denk ik.

 

Thanks voor de melding. Topic op slot. Hopelijk minder "hete" mailtjes...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.