3 jaar geleden heeft een klant een podium besteld en wilde deze na afloop niet betalen. Er is geen reden opgegeven.
Via de klungels van de Das werd er een betalingsregeling afgesproken van 3 termijnen (over een bedrag van minder dan 200 euro).
Geen van de termijnen werd betaald.
Bij de stichting was niets te halen, dus heeft Das de zaak verder laten vallen.
Het bedrag is inmiddels opgelopen tot een kleine 800 euro.
2 maanden geleden dook er een kantoor op die alsnog een betalingsregling wilde afsluiten, maar daarvoor eerst wilde inventariseren welke schulden er allemaal waren.
Nu heb k een voorstel gekregen.
De totale schuld is ongeveer 50.000 euro en men wil mijn deel in 48!! maanden gaan terug betalen. Er wordt dan wel 100% uitbetaald.
Alle partijen moeten dan wel akkoord gaan.
Als ik niet akkoord ga kan dit betekenen dat ze hun huis moeten verkopen en dat er dan een restschuld zal ontstaan. (dit snap ik niet want het is een stichting, dus zijn ze niet hoofdelijk aansprakelijk)
Wat zal ik nu doen, akkoord gaan met de 18 euro per maand of mijn poot stijf houden en het volledige bedrag opeisen en dus de stichting laten klappen?
Omdat de Das de zaak heeft stopgezet, geven zij hier geen hulp meer bij. Eventueel kan ik de brief toemailen, ik wil hem op niet online zetten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Even een korte introductie.
3 jaar geleden heeft een klant een podium besteld en wilde deze na afloop niet betalen. Er is geen reden opgegeven.
Via de klungels van de Das werd er een betalingsregeling afgesproken van 3 termijnen (over een bedrag van minder dan 200 euro).
Geen van de termijnen werd betaald.
Bij de stichting was niets te halen, dus heeft Das de zaak verder laten vallen.
Het bedrag is inmiddels opgelopen tot een kleine 800 euro.
2 maanden geleden dook er een kantoor op die alsnog een betalingsregling wilde afsluiten, maar daarvoor eerst wilde inventariseren welke schulden er allemaal waren.
Nu heb k een voorstel gekregen.
De totale schuld is ongeveer 50.000 euro en men wil mijn deel in 48!! maanden gaan terug betalen. Er wordt dan wel 100% uitbetaald.
Alle partijen moeten dan wel akkoord gaan.
Als ik niet akkoord ga kan dit betekenen dat ze hun huis moeten verkopen en dat er dan een restschuld zal ontstaan. (dit snap ik niet want het is een stichting, dus zijn ze niet hoofdelijk aansprakelijk)
Wat zal ik nu doen, akkoord gaan met de 18 euro per maand of mijn poot stijf houden en het volledige bedrag opeisen en dus de stichting laten klappen?
Omdat de Das de zaak heeft stopgezet, geven zij hier geen hulp meer bij. Eventueel kan ik de brief toemailen, ik wil hem op niet online zetten.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38242-klant-stelt-betalingsregeling-voor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag