Ik ben zomaar hier binnen gevallen maar het is een leuke forum site allereerst!
Ik ben eigenaar van 2 herenkapsalons en 2 dameskapsalon, nu heb ik ongeveer 20 personeel in alle filialen werken. Gezien de financiele situaties ben ik mijn personeel aan het ontslaan via de uwv of contract beeindigd van rechtswege. Wat ik vervolgens wil doen is mijn kapperzaken verhuren aan zzp´ers, zij zullen dan een stoel huren en eigen klanten ontvangen. Mijn inkomsten zullen voornamelijk bestaan uit de huurinkomsten die de zpp´ ers aan mij zullen betalen. Nu heb ik een boekhouder die mijn hele administratie naar de noppen heeft geholpen. Daarom ben ik ook opzoek naar een ander boekhouder of accountant met veel kennis maar dat zal pas medio december worden want de boekhouder werkt niet echt mee. Nu heb ik een huurovereenkomst gevraagd en ik kreeg een heel slordig contract van hun die ik effe kan gebruiken. Dat hoort toch niet!! Ik wil nu alvast echt beginnen met een goede administratie zodat ik in december 2012 alles af heb . Kan iemand mij enig uitleg geven over stoelverhuur of moet het per vierkante meters gaan,verhuurprijs, duur en welk contract ik echt kan gebruiken. Als voorbeeld heb ik zelf een huurcontract gevonden die ik misschien kan gebruiken die voeg ik bijdeze ook toe. Alvast allemaal bedankt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
1xxx
1xxx
Hallo allemaal,
Ik ben zomaar hier binnen gevallen maar het is een leuke forum site allereerst!
Ik ben eigenaar van 2 herenkapsalons en 2 dameskapsalon, nu heb ik ongeveer 20 personeel in alle filialen werken. Gezien de financiele situaties ben ik mijn personeel aan het ontslaan via de uwv of contract beeindigd van rechtswege. Wat ik vervolgens wil doen is mijn kapperzaken verhuren aan zzp´ers, zij zullen dan een stoel huren en eigen klanten ontvangen. Mijn inkomsten zullen voornamelijk bestaan uit de huurinkomsten die de zpp´ ers aan mij zullen betalen. Nu heb ik een boekhouder die mijn hele administratie naar de noppen heeft geholpen. Daarom ben ik ook opzoek naar een ander boekhouder of accountant met veel kennis maar dat zal pas medio december worden want de boekhouder werkt niet echt mee. Nu heb ik een huurovereenkomst gevraagd en ik kreeg een heel slordig contract van hun die ik effe kan gebruiken. Dat hoort toch niet!! Ik wil nu alvast echt beginnen met een goede administratie zodat ik in december 2012 alles af heb . Kan iemand mij enig uitleg geven over stoelverhuur of moet het per vierkante meters gaan,verhuurprijs, duur en welk contract ik echt kan gebruiken. Als voorbeeld heb ik zelf een huurcontract gevonden die ik misschien kan gebruiken die voeg ik bijdeze ook toe. Alvast allemaal bedankt.
Verhuur_roerende_zaken.docx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38276-stoel-verhuur-kapperzaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag